czwartek, 13 grudnia 2012

Time to say goodbay ;_;

HAHAHAHAHAH, Luns, myślisz, że cię ktoś tu jeszcze pamięta? c: Ty naiwna debilko ♥ W każdym razie odeszłam z MSP i bloga całkiem dawno, nieprawdaż? ^^ Trzeba się jednak jakoś oficjalnie pożegnać c'; No to więc, jedźmy z tym filozoficznym koksem!
Dziękuję, za wszystkie miłe chwile, kiedy byłam hejtowana i kiedy hejtowaliście ze mną ♥ Nie macie pojęcia jak bardzo realne wydają się wszystkie przyjaźnie, które zawarłam na MSP :3 Jakbym znała każdego z was naprawdę ♥ Wciąż mnie zaskakujecie, na przykład pewna dziewczyna z Anglii, specjalnie dla mnie założyła konto na polskim MSP i napisała do mnie jak bardzo podobał jej się mój film na YT :'3 Nie jesteście w stanie pojąć jak miło mi się zrobiło ;-; To takie cudowne gdy ktoś docenia twoją pracę i w ogóle <3 Dziękuję też, za całe okazane mi wsparcie, wtedy gdy świat walił mi się na kark, pragnąc go złamać ;-; ♥
KONIEC ŁZAWYCH POŻEGNAŃ XD
Stay strong my friends, we will meet again, I promise :'3
luna99999

8 komentarzy:

  1. Kurwa ._.
    Czas się przyznać ._.
    Ja, Twoja cicha fanka, miała spierdoloną psychikę gdy odeszłaś i już Cię więcej nie widziałam ._.
    Teraz po tym komunikacie jeszcze bardziej się wszystko spierdoliło ;-;

    Dziękuję. Dobranoc ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej no ;_; Teraz mi to kurwa mówisz? ;_; Tyle jeszcze zajebistych ludzi mogłam poznać ;_;

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Chciałam jeszcze napisać, że strasznie cię podziwiam za to, jak nie pozwalasz temu blogowi umrzeć. Ja tam jestem całkowitą frajerką i nie potrafię nic dokończyć, ale w ludziach takich jak ty jest jeszcze nadzieja ♥ Świat jest ocalony! :3 Napisałabym to w poście, ale już usunęłam się z autorów xd Czasem sobie myślę, czy dobrze zrobiłam, ale jestem świadoma tego, że gdybym wróciła, napisałabym najwyżej jeden post a potem długo nic. Elitarne gimnazjum zobowiązuje, niestety.
      Anyway, Merry Christmas!
      Luna.

      Usuń
    2. Wiem, że się powtarzam, ale to naprawdę miłe :) Dziękuję za każde słowo.
      Jeśli jest jeszcze nadzieja, byś wróciła, to wróć ;-; Nie musisz przecież pisać ciągle :< Ale.. byłoby naprawdę fajnie :)

      Usuń
    3. Napiszę ci na gg, możemy obgadać mój ewentualny powrót, ale niestety nic obiecać nie mogę :c

      Usuń
  3. Kiedyś, Luno, nie wiem czy pamiętasz i czy w ogóle przeczytasz ten komentarz, pisałam z Tobą o Pamiętnikach Wampirów ;-;
    Na msp jestem Victoria Vampir989
    D: Wątpię, żebyś pamiętała xC

    Dziękuję. Dobranoc D: ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, a jak! Skleroza mnie jeszcze nie łapie :D Komentarze czytam, jak mam wolną chwilę to sobie czasem sobie wchodzę c:
      No cóż nie wiem zbytnio gdzie moglibyście mnie jeszcze złapać, bo na innych stronkach jakoś również mało bywam.
      W każdym razie pomyślę nad ewentualnym powrotem na czas Świąt! ^^
      Wesołych Świąt i tobie! :3
      Nie trać nadziei, czasem mnie biorą sentymenty i sobie wpadam na MSP c:
      Luns c:

      Usuń