piątek, 2 listopada 2012

Zła Monigga ogarnia bloga -.-

No dobra kurwa. -.- Jak już wróciłam to pora pohejtować. Nie będzie to miły post. Jadę po bandzie.

Blog wymknął się spod kontroli. Kinga zaczęła się za bardzo rządzić. Sorry Kingo ale bloga założyłam ja i Natala (Demi-.-) więc po moim odejściu ona powinna przejąć bloga. Nie wiem jakim prawem ty to zrobiłaś i jeszcze kurwa tyle pozmieniałaś ;x Gdzie jest zajebisty nagłówek od Marty? Gdzie maryśka w tle? Ciesz sie  kurwa że chociaż radio zostawiłaś bo byłabyś już martwa -.-
Kiedy patrzę na tego bloga po zmianach to się załamuję. Nie ma już w nim tego dawnego debilizmu. Jest przeciętny. Nie przyciąga uwagi. Posty stały się no sorry ale dupne. Nic śmiesznego, sranie w banie, obrażanie każdego, i lans na 'znanie wysokich lvli'. Poprostu porażka.

Wypierdalać mi z tym szajsem kurwa!!

Chyba powinnam zrobić czystkę zarówno postową jak i autorową. ;x
Wiem.. moja wina bo zaniedbałam. Ale pora to naprawić.
UWAGA LUDZIE ZRYTOŚĆ NADCIĄGA!

No więc... Teraz zacznę się rządzić jak Kinga :3 Zmienię tło bez zgody i wgl wszystko ;d Jak już szaleć to szaleć woo hoo!

Kurwa kipię nienawiścią xD tak jak to powiedziała Julia kiedyś '10 litrów czystego hejtu' :D

Dobra. Ograniczam specyfikacje ludzi. Mniej adminów, więcej autorów.

Pierdole czy ktoś się na mnie obrazi. Wyjebka totalna.

Kończę to pierdolenie o Szopenie i idę zmieniać to wszystko. Może bloguś się odrodzi i będzie taki jak dawniej c;

WYPIERDALAĆ Z DOMU BOŻEGO!

Narkson ;d

7 komentarzy:

  1. Wiesz... Każdy może pisać co chce i... Blog jest ciekawy, ponieważ piszą go różne osoby, z różnych punktów widzenia... Nie chciałabym wchodzić w jakąś kłótnię, ale ten post naprawdę nie jest miły... Kinga starała się coś odbudować. Nie chciała źle. Nikt nie chciał źle... I nie usuwaj nikogo z autorów, bo póki co są to naprawdę zajebiste osoby.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że moje teksty są już kultowe xdd
    Jednakże zanim kogokolwiek wypierdolisz, trzeba to przemyśleć 8412789127891342789173 razy.
    Pozdro.
    Bawełna, szmato! ;___;

    OdpowiedzUsuń
  3. Chodziło mi o nie wypierdalanie tylko ograniczanie funkcji. ;x Bo za dużo admów jest.

    A no i post nie miał być miły. 100% hejtu.
    Ostatnio robię się coraz bardziej wredna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozmyśliłam się. x.x Za dużo do robienia, byłabym po tym zła i niedobra... czy jest wgl jakiś sens jak mam właściwie msp w dupie? Nie ma sensu x.x
    Usuwam się z autorów. -.-
    Adios kurwa.

    OdpowiedzUsuń
  5. No i dobrze ;-; Usuń się z autorów i bd dobrze . Czytam tego bloga od dawna i zamiast hejtować kogoś, kto usiłuje zrobić dobrze mogłabyś po prostu zostawić tego bloga w spokoju ;-;

    OdpowiedzUsuń
  6. Me serce się uradowało, bo zobaczyłam, że jednak zostawiłaś mi admina. A tak do rzeczy: Demi też już nie piszę ;_; więc kto miał się nim zając? :)

    OdpowiedzUsuń