sobota, 3 listopada 2012

Ja *.*

Siema to ja nataliaikinga12
Piszę tu już od 9 miesięcy ale mnie nie znacie więc chciałam się przedstawić.
Mam na imię Kinga, zamieszkuję miasto Wrocław.
Mam krowę Krasulę i czołg *-*
Uwielbiam raping, opierdaling, facebooking, dancing, teatroling xD
 No to tyle xD


Acha i mam takie pytanie do Was  kto jeszcze z autorów ma admina?
Bo dziś pisałam z Moniką dam rozmowę;.

Mula xd                                                                                                                             13:54
już mam na to wyjebke bo całkowicie odeszłam z bloga

Jest tu jasno napisane że Monika odeszła.
Więc nwm do kogo zgłaszać propozycję takie jak wygląd nowe zakładki itp.




6 komentarzy:

  1. Miło mi, ja jestem Bianka i zamieszkuję Gdynię XDD
    Wszyscy mają adma oprócz Ciebie ;\

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabym Ci dać adminka, ale nie wiem, czy się nie fochną ;< Ja wolę tu nic nie robić D:

      Usuń
    2. Wiem przecież, że nie masz adma xd Ale masz gg ♥ - Podaj :D

      Usuń
    3. 42862391 <---- Masz pisz do mnie nawet o 24 xd

      Usuń
  2. Jak możesz pisać tu od 9 miesięcy skoro nawet tyle ten blog nie istnieje? Trochę matematyki nikomu nie zaszkodzi.

    OdpowiedzUsuń