sobota, 13 października 2012

Jak stać się sławnym na moviestarplanet.pl?

Cześć kochani. Dziś postanowiłam, że napiszę Wam jakąś notkę, która pomoże zarówno jak i wyższym tak i niższym lvl'om. Zabiorę się za to jak stać się sławnym na moviestarplanet bez od razu np. 14 lvl'a. Otóż tak, jeśli chcecie być sławni wykonajcie te zadania krok po kroku, a napewno szczęście Wam dopisze i znajdziecie się na 1 stronie w rankingu ;). 
  1. Uprzedzam, potrwa to kilka tygodni, dni!
  2. Należy uzbierać swojemu zwierzakowi punkty (za zabawę z nim), które dodadzą mu tak jak i nam wyższy poziom.
  3. Musimy grać ze zwierzakiem, do chwili aż osiągnie wymagany poziom czyli 10lvl. Najlepiej jeśli będziemy na pierwszej stronie rankingu zwierzaków. 
  4. Jak zdobędę wyższy poziom (mój)? Sprawa....prosta! Wystarczy tylko, że będziemy otrzymywać autografy, love it do pokoju, oglądalność na filmach.
  5. Nie zależy to od naszego lvl, tylko lvl zwierzaka.
Myślę  kochani, że Wam pomogłam i z 4lvl przeniesiecie się na 10lvl :) ! Ja też wypróbuję tego wręcz banalnego sposobu na zdobywanie fame, ale pamiętajcie to trochę potrwa. Lecz zdecydowanie mniej niż kiedy mielibyśmy miesiącami zbierać "bezlitośne" dla nas następne poziomy. Zapraszam serdecznie do wypróbowania, kochani. Napewno 25lvl Was niedługo przywita! ;)

11 komentarzy:

  1. dzięki że mi pomogłaś, tak sie staram być sławna na msp i nic z tego. ciagle tkwie na 3 lvl i niewiem jak sobie z tym poradzić ale myśle że jak się posłucham sie twojej rady to jakoś to wyjdzie :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. no. Ale to z tym zwierzakiem potrwa naaaapraaawde długo.. ja mam na 3 zwierzakach lvl 0 a na 1 lvl 1 . szczerze to mi sie nie chce wbijac :*
    alicja;-]

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma zwierzaka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi osobiście byś pomogła?Ma 12 lv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też osobiście byś pomogła mam 15lvl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na MSP nazywam się Amor@506
    Mam 12 lvl a mój zwierzak 18
    To dzięki twoim radom polisa zap rażące do znaj

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje, mam 4 zwierzaki i mają one 34 lvl 28, 12, oraz 11 :-) na msp jestem ~ Paulina:) ;**

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam 14 lvl dzięki tb :-) ~ Paulina:) ;**

    OdpowiedzUsuń