niedziela, 2 września 2012

Można strzelać. No dawaj.

To ja Luna, edytuję posta Ambi.
Możecie rzucać swoimi GENIALNYMI obelgami, ale ja mam parę drobnych... nazwijmy to propozycją, na potrzebę posta.

Jeśli już koniecznie MUSICIE się na kimś wyżyć, zapraszam, moja poczta pracuje 24h na dobę, ja również chętnie wam odpowiem c: Nie męczcie Muli, Ambrosse, a nawet Demi... One są zapracowane, a ja zawsze mam dla was czas i nie wezmę sobie tego do serca :3 Wy się wyżyjecie, a one będą miały spokój.
Arli może też nie męczcie, niech ona i Mula załatwią to we własnym zakresie.
Ej, Mi nie przeszkadza jak mnie wyzywacie, więc korzystajcie ._. Bo innym ludziom to bardzo przeszkadza, a ja jestem ta dziwna, więc lubię się dowiadywać jaka jestem.
Na MSP jestem luna99999, teraz zobaczymy ilu odważnych jest do wyzywania. Jestem naprawdę ciekawa, kto mnie wyzwie tak prywatnie, kiedy Arli nie widzi i nie może podziękować swojemu obrońcy.

To będzie na tyle :3 Możecie mnie rozstrzelać za to, że edytowałam tego jakże twórczego i elokwentnego posta (Ambrosse jestem pod wrażeniem *-*), ale nie dam wam okazji do "wykazywania", że Ambrosse i Mula są "niespełna umysłu, bo wyzywają wszystkich na blogu zamiast załatwiać to na poczcie". *Jakbyście sami to robili XD*

SRANIE W BANIE DROGIE PANIE (i panowie, żeby nie było) :*
Wasza Luniasta :333
+ Ej, wbijać na forum! *^* Nie powiem, całkiem zajebiste! :D

8 komentarzy:

  1. Zgłaszam cię za to na MSP !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem. To jest blog, może pisać co chce, i nic ci do tego. Wolność słowa, słoneczko. Ten blog ma tyle do MSP co moja książka do twojej dupy. Czyli NIC. No chyba, że sobie wymyślisz jakiś śliczny powód. Wtedy okeej. Ale zaraz... Przecież to zakazane prawda?
      + WCIĄŻ TE SPACJE. PO CO TE SPACJE PRZED ZNAKAMI INTERPUNKCYJNYMI?! ;_; Masz pojęcie jak niski poziom IQ teraz reprezentujesz? ;_; Mało kto szanuje analfabetów ;-;

      Usuń
  2. No właśnie xD Wchodzę na poczte a tam nikt do mnie nie pisze nic złego w sprawie posta ;d A z tego co słyszałam było tutaj dość głośno ^^ LUDZIE MÓWCIE W TWARZ A NIE ZA PLECAMI BO TO ŻAŁOSNE. -.- CZEGO SIE KURWA BOICIE? CHCECIE- HEJTUJCIE. PROSZĘ BARDZO. ALE W TWARZ. Jestem przyzwyczajona do tego żeby mieć trochę wrogów. ;d

    "Love me or hate me" - Lil Wayne ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale co mg zrobić Ambi na MSP za tg posta? Haha, halo myśl troche XD
    Ambrosse ;o powiem tyle. W KRZESŁO MNIE KURWA WBIŁO O_O

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej no żal wywaliłaś mi postałkę ;c xD
    A taki zajabisty był <3 ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, jak coś jest zbyt zajebiste, ludzie hejtują, a ja z troski o niego zmieniłam go ;_; Na mniej zajebistego ;_;
      Twój post cię pozdrawia, wysłałam go gdzieś gdzie będzie szczęśliwy ;_;

      Usuń