niedziela, 2 września 2012

Hackerka ^^

Siema tu Mula. Tym postem pewnie narobię sobie wrogów ale wali mnie to.
Nie piszę tego z zazdrości bo osoba o której mowa ma więcej fame, ani nie piszę tego dla sławy jak niektórzy to robią -.- Jedynie stwierdzam fakty.

Otóż tytułową hackerką jest nikt inny tylko Arli. Dlaczego tak sądzę? Czytajcie dalej.

Zacznijmy od tego że Arli założyła konto w lipcu 2012 a ma już 20lvl! Przecież to niemożliwe. Jest początek września.


Każdy wbija 20 lvl minimum kilka miesięcy. Nawet jeśli robi 10 sek i daje za nie prezenty. Przykład? Taki sasuke1245 który bardzo szybko ( i uczciwie) wbija lvl gra od kwietnia 2011 a w lutym 2012 miał jeszcze 19 lvl! Pamiętam te czasy.

Kolejną dziwną rzeczą u tytułowej hackerki jest to że sama mnie wypytywała o hacki. Może myślała że jeśli NIBY ich używam to jej je  podam? Myli się ^^ Wbijam lvl uczciwie, bez takich ;d  Macie tutaj rozmowę:







Poza tym znam osobę (nie podam nicku) której Arli wysyłała linki i instrukcję do pobrania hacków, których używa ^^
Fragmenty rozmowy musiałam niestety usunąć bo zawierały linki do programów hackerskich x_x Jak je ocenzuruje to podam.

No i to koniec. Komentujcie ^^

Wasza YMB.

16 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty walnięta idiotko !
    Arli nie hackuje !
    Może ty sama ?!
    Jesteś idiotką i nudzi ci się w domu dla tego mówisz o nie winnych ludiach ? Lecz się ! Jesteś brzydka !
    Jesteś zazdrosna o Arli !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie poprawna ortograficznie wypowiedź, skarbie.
      + ALE PO CO TE SPACJE PRZED ZNAKAMI INTERPUNKCYJNYMI?! ;_;

      Usuń
    2. ogar Py$ka!!! Arli to hackerka nawet mi to kiedyś powiedziała, zam ją w relu więc wiem.

      Usuń
  3. Nie jestem zazdrosna. Poprostu piszę prawdę. -.- Bożż. Skoro coś ci nie pasuje to nie czytaj tego -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Data założenia konta to nie powód, aby kogoś osądzać o haki, raczej ty jesteś hakerką. Radze Ci usuń tego bloga, ponieważ zawiera on nieprawidłowe informacje.
      Ogarnij się idiotko -.-

      Usuń
  4. Viaaagrrra *O*

    Moniu skarbie, świetny post :33

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tu macie odpowiedź na te moje niby hacki. I prosze Cie mula, nie usuwaj tego, robisz to, bo Ci głupio ..
      LINK : http://www.live-moviestarplanet.blogspot.com/2012/09/arli-nie-mam-hackow.html

      Usuń
  6. może jest hackerką a może nie jest, a wogóle co z tg? jesu, ludzie są jacy są

    OdpowiedzUsuń
  7. Arli ma świetne filmy. Ale, że jest hackerką? O.o

    OdpowiedzUsuń
  8. PS. Na MSP nazywam się =) MARTA (=

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś hackerem masz chomiczka :) ja tez mam xd ale kradne konta 10 lvl sama musiałam wbijać mam nick narati

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże człowieku co ja ci zrobiłam że podszywasz sie pode mnie ^^

      Usuń
  10. Mula nie usuwaj kom ale widzę ze jestes hakerem
    .... Też mam chomiczka a arli zgadzam sie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogarnij sie Arli to nie hakerka! Wbija level uczciwie! Ma niesamowite filmy!

    OdpowiedzUsuń