czwartek, 4 października 2012

Łosz Kurwa mój fon O.O (+18)

Ja Pierdolę D:  Mój fon został wjebany do kibla kurwa na chama . Jebane 3 letnie dzieci -,-''

JA pierdolę ._. Kurwa D:
Wytrzymałość wyświetlacza nie zna  granic ;-;
Świecił się (podobno, tak usłyszałam od Bachora) przez dobre 10 minut, ale jak wjebałam do kibla w poszukiwaniu fona.
Ta mała kurwa nacisnęła spłuczkę ._.
 Myślałąm, że ją ujebie -,-''
Kurwa no weeeeeeeźźźcie!
Szukacie fona przez dobre jebane 2 godziny...nagle coś was oświeca i wbijacie do klopa ._.
A tu małe jebane 3 letnie dziecko -,- z lekkim doownem ...śmieje się i drze ryj :
NATALIA ZOBACZ TWÓJ TELEFON ŚWIECI POD WODĄ !


Kurwa  i jeszcze naciska spłuczkę...
Mój wyraz mordy kiedy to usłyszałam...:













NO JAK TU SIĘ NIE WKURWIĆ?!






P.S Jestem Owcą Kurwoo ._.

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. TO MIAŁAŚ ZAJEBISTY KURAWA FON NATALIA XD PÓJDE DO SALONU I POWIEM ŻE CHCE ŚWIECĄCY W KIBLU :D DOBRA TĘCZA SAMA SIĘ KURWA NIE ZROBI PAA ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. DZIECIACZKI KURWA JEBANE JEŻDZĄ NA KUCACH I CIĄGLE ŻRĄ OREO I KURWA CO ROBIĆ PRZEJEDZIE CI TAKI KUCEM PO PODZE I DO PSYCHIATRY KURWA ŻE BACHOR MA KUCA XDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahah XDD Wiem jtm pojebana :33
    A fona musze wymienić T^T

    OdpowiedzUsuń