czwartek, 23 sierpnia 2012

Heloł, biczyssss.

Heloł, BEJBEEEEE.
A więcc.. jako że mam przyjemność współprowadzić tego zrytego blogaa....
wypadałoby się przedstawić. ;3
Więęęęęc...
Jestę księdzę. RZUĆ NA TACĘ BO OGOLĘ NA GLACĘ.
Wyglądam jak książę Julian, podobnieżesz mamże na imię żesz. Dżulia potocznie Julia o:.
-Bede grał w gre.
-A w jaką?
-TOMB RAJDER.
No dobra koniec tej głupoty bo wam w mózgach do końca się poprzewraca o:
I mi przy okazji też xD
Mam hot czynaścię latę. Jestę słitaśnę dziewczynkę, którę tylko klnie i jest zboczona do granic możliwości ale to już inna bajka. A no i lUbJę PIsHaĆ pOcK3M0NeM <33333333333 ;********************
Moje hobby to zaplatanie dresów z wikliny używając przy tym Moniki i GyGy.
Dobrę...
Jak się pewnię domyślacię gram w MSPę. Ic mi, biczys :
Jestę arabę.
Nie wię co jeszcze napisać więc to chyba koniec tego .. czegoś :D
ALLAH AKBAR
Wasza Dziwka.
Eeee. tzn Ambrosse 
xD

3 komentarze:

  1. Ja jestę arabę T^T Foh forewer na pjenć minót. ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. ._.
    Ale ja jestę arabę i ksiendzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Yay, a ja jtm Wujcio osama *-*
    Jang_mula_Bejbi na foha na plęć minót *O*

    OdpowiedzUsuń