sobota, 3 listopada 2012

[..]

POST NA ODPOWIEDŹ MONIKI;

Powiem tyle. Po 1 nie musiałaś robić posta ani komentarzy hejując mnie, jak kiedyś napisałaś mi idioci hejtują.
To że zmieniłam wygląd to nie była oznaka ze się chchiałam przesto pokazać "Monika odeszła ja napierdalam bloga" NIE.
Na początku nie pisaliśmy. Potem ja była fanka tego bloga czytająca go codziennie dodałam pierwszego posta potem Bianka sweet girl itp. zaczęłyśmy komentować sobie nawzajem i zaczęło być nawert fajnie, Potem faktycznie ja zmieniłam wygląd bloga całkowicie.
Nie myślcie sobie że ja nadtym nie myślałam oiczywiście skopiowałam nagłówek zrobiony przez Martę i Marichę.
Są 2 przyczyny dla czego to zrobiłam;
- może 2 miesiące temu kiedy Monika była rozsypce itp odeszłą międzyn innymi z msp spyta ółąm się czy mogę zmienić na początku nie potem : "pierdole juz to" czy tam, coś podobnego.
- Zaczęły się komentarze anonimowe że blog jest do domu nie ma postów i wygląd jest jush stary
i potym wszystkim zrobiłąmn nowy który jest od JUTRA.

Ten post nie miał obrażać nikogo Moniki też.
Nie chce żebyście mnie nie nienawidzili przez zmienienie tłą ;x
Jeśli Moniika naprawdę tak cię denerwują moje posty że je tak hejtujesz
albo cokolwiek co zrobię to jest twój wybór co zrobisz .


Monika i jeszcze jedno  napisałaś pod  moim jakimś postem że jaram się że znam wysokie lvl.
Powiem szybciutko: Nigdy nie zważałam na lvl przyjaźnie się z 3 jak i 23 a msp to tylko gra więc nwm czym mogę się chwalić jak przed kompem jest normalny człowiek.
Więc chce podkreślić żę nigdy nie zważam na lvl osoby.




I ostatnie jeśli kogoś uraziłam co zrobiałam na tym blogu to bardzo przepraszam bo nie chce  kłótni wojn i żeby net mnie zmiażdżył.

                                      PPRZEPRASZAM 
          Biankę, całe msp, autorów bloga, odwiedzających, i Monikę.


nie wiedziałam że nowy wygląd przyniesie tyle hejtuw
i monika proszę cię żebyś usuneła post kiedy mnie hejtujesz bo doprowadził mnie do płaczu że cały internet czy ta twoje przemyślenie o mnie jako zołzie.  
 

2 komentarze:

  1. Nie płacz ;< Nie chciałaś źle ;<
    Czemu my musimy tu się tak kurwa hejtować? Nie możemy normalnie prowadzić sobie tego bloga? Bez nienawiści i smutku? ;c

    OdpowiedzUsuń