poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Witojcie c:

Szema ludzie!
To już mój kolejny blog xD Tym razem prowadzony z Demi-.- ale będzie jeszcze więcej autorów ^^
Tradycyjnie wypada się przedstawić.. xd
Jam Monika, 14 lat kończę w listopadzie... Jestem dziwna, pojebana i zdemoralizowana xD Hobby? Of course :3 Muzyka (American Rap ♥, Reggae ♥ i czasami posłucham też czegoś innego np. Dubstepu ;o), rysowanie Mangi (kiedyś robiłam to częściej niż teraz bo mam trochę uraz z podstawówki T.T może kiedyś o tym opowiem xd nwm), pływanie (trenowałam w klubie sportowym ale miałam rok przerwy- takie tam.. nie wiedziałam jak to bd w gimnazjum,  ale we wrześniu znowu wracam do tego ^^), robienie przypału w sieci i w rl xD... a teraz mnie wyśmiejecie: lubie różne robótki ręczne... jak nie wyszywanie obrazków haftem krzyżykowym... to szycie dziwnych stworów ze starych ubrań... albo szydełkowanie jakiś np. kurczaków na wielkanoc czy coś xdd miewam różne fazy i pomysły... xd większość jest dziwna x_x

Uwielbiam poznawać nowych ludzi w necie ^^ Więc nie bój się i napisz ;o Z chęcią pogadam (no chyba że jestem zajęta, wtedy odpisze dopiero po godzinie... może kilku.... albo następnego dnia c:)

Emm... co by tu jeszcze napisać... na msp mam nick Young_mula_baby ale mam też konto męskie o nicku Tyler_the_creator. Kiedy mam bana czy coś to na nim o tym piszę xd Tak, miewam często bana xD (zazwyczaj na 5 minut ale zdarzają się dłuższe xD kiedyś na tydzień był.. niedawno na 1 dzień..) Oj tam oj tam święta nie jestem. Przeklinam często i wgl ._. Nie bierzcie ze mnie przykładu... >.<

Mój poprzedni blog: mula-msp.blogspot.com ale chyba bd pisać już tylko tu c:

Żeby was nie zanudzać kończę już tego posta ;o Gudbaj Apetajt.


3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Chmm... niech zgadnę: Zuzol?
      Twierdzisz że jestem wredna bo nie chcę ciebie zrobić adminem lub modem? Spk.
      Jakbyś się nie podszywała pode mnie i nie wkurzała wszystkich piszących na czacie to MOŻE moda byś miała. Ale niestety. Jak ktoś nie jest miły dla wszystkich z czata modem nie będzie. Musimy się szanować nawzajem bo inaczej nie będzie przyjemnie się pisało.

      Pozdrawiam, Monika.

      Usuń
  2. Moniuuu<3 kocham cię aww ;33

    OdpowiedzUsuń