poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Szczęsć Boże XD

Witajcie, jestem Demi. Ja, Mulus i pare innych osóbek bd prowadzili tg Zacnego Bloga XD
Notka bd krótka bo nie mam pomysłów :x Może na początek opowiem coś o Sobie XD

Zacznijmy od  tg że jestę Domestosę XD Potrafie rzygać tęczą i wędzić Masło .
Mam często Głupawyy XD Monia<3 udowodni D: Lubie naćpać się cukrem xD
Koocham Jeździć na mojej Desce <33 uwielbiam się na niej łamać, wywalać i ten teges XD
Często spadam ze schodów XD Moje małe hobby, Hah XD

Oky będę kończyła zacnego posta bo schody same się nie przytulą ^,^

Nara wasz, emm... Domestooos!:D

5 komentarzy:

  1. Awww :3 Domestosię ♥ Aj low ju xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ju uu kochanie :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Eee, fajne macie posty, bez kitu, ale czegoś nie rozumiem... Albo bardzo dużo rzeczy nie rozumiem, kurwa... Jak wy tak... Ah... Ja pierdole... O co wam kurwa chodzi, jak piszecie że on żre mąkę?! Nie no, że jestem pierdolnięta, to każdy wie, ale niestety nie rozumiem waszych pojebanych tekstów... Nie no, kurwa, ja zaraz się naćpam cukrem...

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja kol ma jest mentosem i domestosemm xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się ciągle wywalam z schodów, raz se normalnie stałam na tych schodach o potem nagle się wyjebałam w tył :> czy tam w przód nie pamiętam, wiem zajebiste spamy robię ^^

    OdpowiedzUsuń