wtorek, 14 sierpnia 2012

Witam. ;d

Wypadało by się przedstawić. ;3

Jestem Marlena. Mam 12 lat. ._. < Urodzona 1.11.2000r. ;D >
Moim hobby jest wkurzanie innych, rysowanie i śpiewanie. ; p
Uwielbiam książki takie jak : Harry Potter, Jutro. ;]
Kocham piosenki taki jak - Evanesence - Bring Me to Life, Grubson - Wstawaj, Jamal - Policeman i wiele innych. xD Moim ulubionym zajęciem na MSP jest pomagaie, robienie filmów, i poznawanie nowych ludzi. c;
Nie jestem zbytnio znana, ale to co mam Mi wystarczy. Moim mottem życiowym jest " Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni. " Uwielbiam koloty taki jak - Czarny, czerowny, fioletowy, niebieski i limonkowy. ;D
Wielu ludzi ocenia mnie po wyglądzie, czego nie lubie ..
Lubię się wygłupiać, spotykać się z przyjaciółmi i grać na MSP. xD

Nie wiem co jeszcze o sobie napisać ._. No, ale to wam chyba wystarczy. xd
A oto moja fota z MSP :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz