poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Witam :3

No więc *-* Wypadałoby się przedstawić c:
Na imię mi Aleksandra (13 lat, 17 marca mam urodziny :3), a na MSP jestem luna99999. Większość ludzi zwraca się do mnie Luna, Lun albo Lu :3 Wg uznania ^^ Interesuję się rysowaniem, fotografią i pisaniem opowiadań. Lubię czytać, moje ulubione książki to Harry Potter, Baśniobór i Władca Pierścieni. Fascynuję się Pamiętnikami Wampirów oraz Pretty Little Liars. Nałogowo piję herbatę i jem czekoladę. Uwielbiam słodkości. Jaką muzykę słucham? Linkin Park, Florence + The Machine, Evanescence, AC/DC, One Republic, Nirvana i wiele wiele innych :3 Lubię nie tylko rock, czasem słucham popu, dubstepu i innych. Muzyka jest zbyt piękna by się ograniczać, nieprawdaż? Jestem raczej spokojnym dzieckiem, ale kiedy ktoś mnie denerwuje zwykle porządnie mu wygarniam. Czasem przeklinam i jestem niemiła, ale dla tych co mają zaszczyt zwać się moimi przyjaciółmi jestem zawsze szczera, staram się dobrze doradzać i służyć pomocą. :3 MSP pokazała mi moja siostra i jestem już na nim ponad rok! c:

Na blogu postaram się poruszać ciekawe tematy, by nie było nudno c: Może zrobię jakąś gazetkę, czasem napiszę o nowym konkursie lub pokażę wam ładny strój :3 Nie obiecuję, że posty będą regularnie, ponieważ z nadejściem jesieni idę do gimnazjum, co oznacza więcej nauki, ale zobaczymy :3

Być może znacie mnie z blogów mlekoxd and lun xd lub z luniaczek.blogspot.com (usunięty). Na MSP jakąś wielką sławą się nie cieszę, ale nie narzekam :D

Do zobaczenia wkrótce! c:
Luna. :3

PS. Moje gg dla MSPowiczów: 44261646 <- pisz jak masz ciekawy pomysł na posta! :3 Napisz swój nick, żebym wiedziała komu podziękować :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz