wtorek, 14 sierpnia 2012

Hey, Hey, Hey kurwyy niemieckie ^,^

No więc, proszono mnie o posta D: to mata posta :33

Na początek notki może.... moje Debilne Tulenie z piłką do koszykówki >.<

No więc to było tak..:
Wtorek od wstania mego zapowiadał się świetnie. Zajebiste śniadanko *płatki na ryju od luny*
Eska.pl na całość w domku i tylko stukanie sąsiadów w ściany XD
Ach, muza dla mych zbolałych uszu *-*, ale w dupie z tym D:
Kiedy ubrałam moje kochane nerdy * mamusia was zawsze kochała* zajebiste glany, czarne rury i moją ukochaną koszule pognałam pograc w mojego ulubionego sporta XD
KOSZYKÓWKA DZIWKOOOO!!!
Gram, Gram, gram...aż tu kurwa nagle.. bumm w morde piłką i troll face x,x
Nerdy>.< rozjebane ryj we krwi*szkła się rozjebały na mordzie też xD *
i chuuj..leże...po 3 minutach wstałam, pysk optarłam i do domu poszłam D:
Po powrocie chlusłam Se wodą zimną w ryj, ale to tylko na chwile pomogło X_x
zdychałam tak godzinkę. no, ale w tym czasie zdychania wbiłam na GyGy.
Paaacze a tuuutaj luuuns na GęGę i kręci mi temat o monetkach zrąbanych x,x
Zresztą mata zobaczcie sami D:  



Nats10:54:28Szczęść Boże D:



Lunss10:54:48Daj monetkę ._.



Nats10:55:03
:D
10:55:14
Nie D:10:56:22co tam? .____.



Lunss10:56:40Daj monetkę ._.



Nats10:56:58Mówie kurwa  że nie ._.



Lunss10:57:14DAWAJ MONETKĘ KURWO ._.



Nats10:57:31NIE! SPIERDALAJ POD BIEDRONKĘ ._.



Lunss10:57:52DAWAJ  TĄ PIERDOLONĄ MONETKĘ ._.10:58:03BO CI RĘCE KIJEM UPIERDOLĘ ._.



Nats10:58:17Kij to se Kurwa  DUPE WSADŹ ._.



Lunss10:58:57MONETKĘ KURWA ._.



Nats10:59:25WYPIERDALAJ POD BIEDRONKĘ ._____.



Lunss10:59:38MOOOONETKĘ KURWAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ._.







Bieedna moja foczka :c Monetki nie dostała Dziwka, hah :3

jak cos z ryjem juz lepiej x.x

Z poważaniem Domestąąąąąs, Ajs Ajs Bejbi *-*




4 komentarze: