wtorek, 21 sierpnia 2012

Pochwaaaalony Kurwaa XD( notka +18, nie dla dzieci )

Nooo witam ludziowie ! Dawno żem ja nie pisała :P No, ale tera pisze XD wiem kurwa bez sensu XD Ale wróćmy do tego co chcę napisac c:

No wiec baaaaaaardzo dużo ludzi pyta mnie się cągle kurwa do znudzenia -,-'' czy bolało mnie
robienie kolczyków w uchu -,-'' Jprdl ludzie powtarzam to ostatni kurwa jebany raz ! ( +18 xD )

NIE, NIE BOLAŁO MNIE KURWA !

teraz już wiecie? :33 haha, kocham was XD  najbardziej Monie ale shhh nie mówcie jej tg XD

Dobra ide >.> kończe notke bo za 20minut 2 w nocy >.<, a jeszcze musze sie schowac
bo Mulus mi mówiła ze Osama mnie zapierdoli :c A jak mnie zapierdolą to nie bd pojebanych postów >.<

Okey, Demi ołłt



Ahaaaaaaa, P.S kurwa.  Jest opszjon że może jak bd mi się chciało jebne moją fotee na Blogsa, ale może jak mnie nie zapierdolą i czy bd mi się chciało :3  Oke nara. Moniu pamiętaj kocham cię Kurwo ♥

2 komentarze:

  1. HAHA TEŻ CIĘ KOCHAM PIZDO MOJA ;*
    WUJEK OSAMA CIĘ CHYBA JEDNAK NIE ZAPIERDOLI BO WPIERDALA MĄKE O:

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, kurwa wujek OSAMA MNIE NIE ZAPIERDOLII! YAY *u* KURWAAA NAKURWIAMY SALTA XDD

    OdpowiedzUsuń