piątek, 16 listopada 2012

Narkotyki + takie tam bzdety z życia.

Słyszeliście już o nowym narkotyku z Rosji zwanym potocznie ,,Krokodyl''? Po jego zażyciu ma się niepowtarzalne halucynacje, zarąbiste uczucie. Ale jest pewien haczyk... Po zażyciu tego narkotyku, umiera się po góra trzech latach. Bez szansy na ratunek. Śmierć w katorgach. Pokazałabym Wam filmik, ale jest on naprawdę ostry i trzeba zalogować się na usługach 'youtube'. Odpadają Ci palce. Gnijesz od środka. Można wyjmować z Ciebie płaty czarnego mięsa. Kości na zewnątrz.




Słodziutkie, czyż nie? Chcecie tego? Tego narkotyku dosypują wszędzie. Do marihuanny. Do napojów. Pilnujcie się. To na Was czyha...
Sprawa jest cicha. W Rosji zginęło już 25 tys. osób. Narkotyk przedostał się do Polski. Nie ma na niego ratunku. Po zażyciu pierwszej dawki - umierasz w katuszach. Wyobraź sobie, że gnijesz w środku. Że Twoje mięso jest czarne, że kości są na wierzchu. Palce odpadają, całe czarno - zielone. Żyjesz, lecz Twój organizm umarł.

Co do Rosji:
Nie lubię Niemiec, jak i Rosji, ale te dwa państwa różnią się od siebie znacznie. Niemcami przewodniczył naćpany Hitler. Chciał się bić, niczym małe, głupie dziecko. Małe, NIEWINNE dziecko. Stop. Co Bianka pierniczy? Bianka broni Niemiec? Coś tu nie tak... Ale Niemcy to dzieci. Niewinne, naiwne. Rosja, to już geniusz. Nie, to nie komplement. To wielka obelga. Są okrutnie genialni. Są w stanie eliminować każdego, kto stanie na ich drodze. Nawet siebie. Zagłada przeplatana samozagładą. Są zbyt mądrzy, podchodzą do sprawy bardziej strategicznie. Zawsze muszą wygrać. ZAWSZE. Ich geniusz przerasta Eichstaina. Są silni. I wykorzystują to. Wykorzystują to źle. Niszczą wszystko.

Czy wiecie, że już sześcioletnie dzieci zażywają haszysz? Przyjechał z Londynu, prosto do rączek spragnionych zabawy dzieci.
Sposób:
1)Odbiór narkotyku.
2)Stopienie lizaka.
3)Wsypanie do stopionej masy haszyszu.
4)Zastygnięcie masy.
Ćpasz przy rodzicach, którzy myślą, że grzecznie jesz lizaczka. Bicz, pliz...

AMFETAMINA

Skład:
-Trutka na szczury
-Szkło
-'Feta'
-Składniki łatwo rozpuszczalne w wodzie (przykład - witamina C)

Widzisz podpunkt pierwszy? A widzisz podpunkt drugi? Myślisz, że nic Ci nie będzie? Że Twój organizm przyswoi sobie trutkę? A co, jeśli na Ciebie padnie złoty strzał? Myślisz, że ktoś rozdziela ilości? Nie, tu liczy się forsa. Nic więcej. Wsypują ile się wsypie. Chcesz umrzeć? A szkło? Rozbite na małe kawałeczki w kształcie proszku rani Twoje wnętrzności. Krwawisz.
Etapy:
a)Niesamowita wiara w siebie.
b)Osłabienie.
c)Uzależnienie, smród, zniszczone życie.
d)Śmierć.
Możliwy jest też natychmiastowy zgon, o którym już mówiłam.

Większość narkomanów zapada w Schizofrenię Paranoidalną. Jeśli ćpasz przed 21 rokiem życia - szansa na dołączenie do czubków jest jeszcze większa.
Nie polecam.
________________________________
Mama mi każe chodzić w kozakach, kurde! Nie, nie będę! Nie, nie nie! .________. ;________________; Eheheh. Ta bezsilność ;_;
I tak będę nosić moje glany.

Niedługo idę na koncert Świetlików :D

 13 grudnia, czy jakoś tak xd Hmm... Ktoś miał 13 grudnia urodziny ;o Ktoś z Was? XD No, ok..
Myślałam też nad koncertem T.Love, ale nie wiem... Chyba jednak nie pójdę.

Dziś byłam na ,,Zmierzchu'' 2 cz. IV cz. ;p Bosh... jaka masakra... Jak można tak cokolwiek spieprzyć?
_________________________________________________________________________
Oprócz tego przewiduję wojnę. Niedługo nie odeprzemy ataku. Państwa na nas najadą wplątując się w kłótnię tej ery. Na świecie zapanuje chaos i zagłada. Prawdziwi ludzie wyginą. Wokół tylko technologia i chemia.

Po co Ci ja? Jestem tylko wspomnieniem, które zniknie, tak jak Twój byt.

 Jestem tłem. Nie każ mi grać głównej roli.

Bianka.

P.S Notkę umieściłam na swoich dwóch blogach. Mam nadzieję, że nie będzie z tym żadnych problemów.

1 komentarz: