czwartek, 30 sierpnia 2012

Znaczenie mła nicku xd

Hej, hej kup se klej *-*. Ostatnio dużo postów nakurwiam ale kit z tym xD

Wiele ludzi mnie pyta o znaczenie mojego nicku. Dzisiaj go wytłumaczę :3 (post znowu pisany na fonie. Sory za brak obrazków).

 Google tłumacz, czy inne translatory nie przetłumaczą wam tego. Dlaczego? Bo mój nick wcale nie oznacza "młode dziecko mula", "młoda mula dziecko" lub "niemowlak mula" x_x Bitch Please.

Zacznijmy od tego że słowo mula jest słowem używanym przede wszystkim przez czarnoskórych raperów :3 Różnie je zapisują. Mula, moula, moolah... ale czyta się tak samo czyli mula xD oznacza to pieniądze czyli money.

Jestem wielką fanką Lil Wayne'a. Przez niego mam taki nick. Często w jego piosenkach się drze "Young mula baby!".
Krótko mówiąc: young mula= Young Money (zespół założony przez Wayne'a. Z niego pochodzą m.in Drake i Nicki Minaj)
Tłumaczenie dosłowne- Młode Pieniądze Skarbie XD

 Mam nadzieję że dobrze wytłumaczyłam i to kumacie xD
"Mam szone pieniążka :3"(czy jakoś tak to było xd) - Demi-.-

3 komentarze:

  1. Szono pieniążku ♥

    ciota♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Young Money-to wytwórnia założona przez LW ...co za fanka z dupy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha dokładnie, też z tego cisne beke, "fanko" ile masz lat 10? eh...

      Usuń