czwartek, 30 sierpnia 2012

20 LVL *o*

Kiedy zaczynałam grać w msp zawsze podziwiałam lvle 20+. Wiedziałam, że nigdy go nie wbiję. Ale pomarzyć zawsze można było xd. I właśnie nadszedł dzień kiedy to się stało o.o 'Dreams comes true' o: Stałam się jednym z wysokich lvli o.o

Tutaj macie screena: 

Kurde gdybyście widzieli jaki banan mam na twarzy xD

To teraz znacznie dłuższa część posta :3 Przeznaczona dla wszystkich moich kochanych znajomych ♥

Chciałabym wam bardzo podziękować wam za to że mi pomagacie ♥ Chciałabym was wszystkich tutaj wymienić ale jest was tak dużo *-* Naprawdę nie spodziewałam się że mogę mieć tyle wyświetleń na filmy o: Normalnie Coca Cola Zero- niemożliwe staje się możliwe xD

Dziękuję osobom, które ze mną się włóczą po czatach, wygłupiają się i ogólnie gadają ze mną :3 Tak bardzo poprawiacie mi humor zawsze ♥ Dzięki wam nie mam ochoty odejść. Dzięki wam nie mam już tyle myśli samobójczych. Dzięki wam jestem szczęśliwszym człowiekiem. I za to was kocham ♥

Dziękuję wam wszystkich za pozytywne komentarze do filmów, artbooków itd c: Są dla mnie motywacją do wymyślania nowych scenariuszy itd :3 Dzięki wam chce mi się tworzyć ♥

Dziękuję wam za to że przez was debilna gierka dla dzieci jest czymś naprawdę zajebistym ♥

Dziękuję wam za to że jesteście dla mnie tak mili. ♥

Dziękuję hejterom za to że również mnie motywują. Kiedy widzę negatywny komentarz myślę sobie "następnym razem zrobię coś takiego że hejterzy się zesrają! xD". I staram się jeszcze bardziej :3

Dziękuję wam za wszystko. Za to że jesteście. Za to że mam takich zajebistych znajomych. ♥

Szkoda tylko że normalne życie nie jest tak kolorowe jak wirtualne :c



Życzę wam przyjaciele żebyście też doszli tak wysoko a nawet wyżej (jeśli już tam nie jesteście xD bo jeśli tak to życzę dalszych sukcesów :3)


Pozdro Miśki ♥ Kocham was ;*

Wasza Monika :3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz