wtorek, 13 listopada 2012

Heheszki. O mało za dużo, o dużo za mało.

Ostatnio ciągle mam ochotę na mentosa :< Ma ktoś? Ale owocowego :<
Zjem wszystkie, żeby nie było *w*

Pfff... Zbyt dużo się działo, by to opowiadać. XD Hahah, byłam u psychologa XDD Ale fajnie było *-* Ta wizyta już mocno odmieniła moje nastawienie do świata c:
Poprawiłam, zepsułam i olałam relacje z kilkoma osobami. ;3
Zjadłam niedobry sos czosnkowy :c
A w szkole, to... Codziennie coś się dzieje c: Codziennie coś innego. Ale już nie każdego dnia wracam z płaczem. ;3

Ejjj... Ludzie. Bo, ja...Chciałam się zalogować na zapytaj, a kupy mówią, że nie mogę, gdyż są zbyt sławni :C
What.... the... fuck?!
 No normalnie bijacz, fuck, shit, bitches D:

Ostatnio oglądam sobie ciągle 2 filmiki pewnej dziewczyny *-* Znalazłam je, ponieważ obserwuję jej bloga xd Ta dziewczyna pisze świetne teksty ;3
Link: http://niebieskiepiwo.blogspot.com/
Przykład jej filmiku:
Ma jeszcze jeden, ale w dupie ;3

Zieloneegooo światła braaaak.

Cześć.
Bianka.

2 komentarze:

  1. ._. Kolejne pasztety na Jutjubie. Szkoda gadać, a co do ich ciekawych, podniecających tekstów to.. A zaraz. One takich nie mają. Osobiście mi się nie podoba. Szkołda. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna notka *-*
    Fuck, muszę się trochę bardziej postarać, żeby ci dorównać :/

    OdpowiedzUsuń