sobota, 3 listopada 2012

Pierdolę za dużo i nie od rzeczy.

Pozytywniej, ludzie, pozytywniej. c;
Wiem, że zachowuję się jak ta laska z Kalkuty, ale no weeeźcie XD Ludzie, pojednajcie się. ♥
Och, ach, życie jest takie zajebiste *-*
Piszę tę notkę o 03:13 i spać mi się chce jak cholera... Ale nie śpię ;< Chyba ;<

Jakim to popierdolonym trzeba być, aby na publiczną stronę wstawić zdjęcie na głowie z wytrzeszczem i otwartą gębą? xd Takim, jak ja ;_;
Pokazałabym je, ale... Nie. XD

Dzisiaj mama wyszła na jakąś parapetówę, a ja siedzę sobie sama. W pustym z psem, ciemnym oświetlonym lampą i bezokiennym z oknami domu. Czuję strach przeważony w dużej mierze ospałości. Paczę sobie na różne strony... Oglądam Ukryte Prawdy...
A właśnie - widzieliście odcinek 115? XD Gorąco polecam XD Tylko obejrzyjcie do końca, bo najlepsze jest na sam koniec. ^^ Nie ma to jak znudzić się byciem wampirem i zamienić się w Biebera. ♥

I mam pewien problem... Jakiś czas temu kupiłam sobie Fantę truskawkową z kiwi. Wzięłam jeden łyk i od razu wiedziałam, że zaraz będę rzygać D: Błe..
I nie, nie kurwa tęczą ._.
Teraz mam w domu tylko wodę, a ja nie chcę wody ;< Jak mam sobie z tym poradzić? ;_;
<---- zuooooo

Ostatnio również słyszałam o pewnej dziwnej liczbie.... 666... Zastanawiałam się, czemu ta liczba jest taka.. Inna... Oczywiście, wujek google i ciocia wikipedia pomogli c; Dzięki nim obojgu dowiedziałam się, że ów liczba jest liczbą bestii o.o No paczajta:
Liczba Bestii – zwykle jednoznaczne z liczbą 666, a odnoszące się do jednej z postaci księgi – Bestii (uosobienia Szatana). 666 to w teologiach większości wyznań chrześcijańskich zaprzeczenie boskiej doskonałości ("boskie cyfry" to 1, 3 i 7), a także parodia Trójcy Świętej. Czasami używane jest "FFF" ("F" jest szóstą literą alfabetu łacińskiego). Zapisana jest w Apokalipsie świętego Jana:
Tu jest [potrzebna] mądrość. Kto ma rozum, niech liczbę Bestii przeliczy: liczba to bowiem człowieka. A liczba jego: sześćset sześćdziesiąt sześć.












Hehe... Jestę satanistę.



 Bianka.


2 komentarze: