piątek, 2 listopada 2012

Pare słów za dużo.. :3

Siema to ja nataliaikinga12 *-*
Chciałam dziś w tym poście dużo napisać na różne tematy więc post będzie za długi dla czytacza który ma mniej niż 9 lat xD

1. Znaczenie mojego nicku :3

A więc ostatnio dużo z Was pyta się o znaczenie chyba naj prostszego nicku na msp xD
No to tak: xD

Natalia-  imię mojej dawnej przyjciółki teraz obecnie chce ją zabić :x
I- no kurwa "i" jak "i" tłumaczyć chyba nie muszę xD
Kinga-  Mua imię :3
12- Cyfra dnia w którym się dniu urodziłam.

Jak o nick chodzi to chyba tyle c:

Do postu Bianki o tytule "Pewna historia" ktoś dodał ppost który mnie wkurwił -.-
Chce odpowiedzieć temu "anonimowi" w tym kurwa poście ._.

Komentarz anonimowego pedała:

Dokładnie ;-; Kiedyś to był mój ulubiony blog, ale KIEDYŚ . Teraz posty się zmieniły tylko w jakieś smutasy typu : 'Mam przejebane' , albo .. 'Odchodzę ..'
Kiedyś to tu można było wejść - codziennie kilka postów, przy których można było się naprawdę pośmiać :c



A więc mój kochany anonimowy pedale;
To że posty  były ostanio tak jak cytujesz pedale takie " smutasy typu; "Mam przejebane", albo "Odchodzę" To nie jest kurwa blog optymistów którzy ciągle rzygają  tęczą a ich pierwsze słowo z rana to: "mam zajebiste życie  idę do szkoły bd super bo mam kurwa napchanego cuksami jednorożca" -.-
Autorzy msp po dropsach mają od 11-15 lat więc są w 4 klasie do 2 gimnazjum więc kurwa to nie jest 2 klasa podstawówki i my sobie zygzaczków w zeszycie nie malujemy.
Ja się nie dziwie osobą które  odeszły z msp np. Monika (young_mula_baby) czy Jula (Ambrosse)
One są w gimnazjum i mają mase nauki i mało czasu poza szkolnego dlatego nie usiądą dupą w ten czas na kompie tylko będą z przyjaciółmi.
A te posty typu mam przejebane:.
Żyjemy w 21 wieku tu niestety wszyscy nie dostosowanie do wieku mogą robić co chcą.
Gdzie teraz w 21 wieku dziecko  nie wie samo że nie może robić oglądać grać w takie rzeczy a gdzie są "zabronienia" "blokady na internecie" ? Znam pare 8-10 latków Które w chodzą na strony erotyczne, patrzą na filmiki jak ktoś uprawia seks i to są dzieci z dobrych domów które są dobrze ubierane i mają dobre oceny.
I potem mają zepsuty charakter.

Więc ja się nie dziwie że mieliśmy ostatnio tyle postów pod tytułem mam przejebane itp.

Ostatnio staramy się z Bianką chyba jako 2 ostatnie autorki na blogu pisać pozytywna posty i codziennie jakieś ale jak  chce mi się ryczeć lub walić w ścianę to kurwa nie będę z bananem na twarzy pisać jakie to ja mam zajebiste życie.

 A tu zboki moje kochane macie gwałt mojej najki na msp w c.h
                                                                              


2 komentarze:

  1. Ej, anonimek może sobie hejtować c; W końcu jest anonimkiem, więc nikt go nie znajdzie. ♥

    Hehe... Mi też ciężko pisać coś wesołego... Hehe... Szkoła się wali, życie się wali... Hehe... Ale od użalania się mam innego bloga ;* Hehe... Tutaj poprawiam sobie nastrój ^^

    Bianka XD

    OdpowiedzUsuń
  2. po przeczytaniu twojego iście zacnego posta stwierdziłam, ze nie bd pisać moich smutasów ^^
    Więc jest nasz czy ^^

    OdpowiedzUsuń