wtorek, 27 listopada 2012

wyjaśnienie dla...

Hey,
Tamty post był do niektórych. Nie dla wszystkich i tu,m w ty poście odpowiem na wasze komentarze.

Wybacz, Kingo, ale nie lubię, gdy ktoś mnie obraża c; Pytanie skierowane jest do wszystkich = do mnie też. Oczywiście, muszę się wybronić:
-Uczę się. Bardzo wiele. Jak i reszta osób. Jeśli nie zauważyłaś jeszcze, to przez naukę nie piszemy notek c;
-Klnę. Fakt. Czasem. Zwykle sama do siebie. Bądź tutaj. Blog jest 'nietypowy'. Lubię się tu wyładować. I co w związku z tym? c;
-Nie mam na nic wyjebane. Never. Wręcz przejmuję się wszystkim za bardzo.
-Czy wolę? Nie. Nienawidzę go. Jest on moim schronieniem przed wojną w realu.
-Ej, no! Wypraszam sobie XD

I czemu właściwie zaczęłaś mówić o Monice? :D

Bianka.


1. Nie znam cię w realu i w necie ogólnie też słabo cię znam więc niewiem o tobie nic. 
Ale jak widzę że ktoś ciągle jest na: gg, facebook'u , i ciągle dodaję nowe statusy to chyba uczyć się nie morze. 
2. Klniesz ok. Ale moim pytaniem czy jesteś z tego dumna. A nie czy to robisz. 
3."Czemu zaczełaś o Monice?" Dlatego bo przez to że ma 21 lvl dzieciaki zaczeły ją naśladować.
Typu klnąć, itp. Każdy ma swoje życie by być innym po co patrzeć w avatar?


Kolejny komentarz:

  Powiem ci tak Kingo. To że odeszłam z bloga i msp nie znaczy że nie widzę tego co piszesz c:
Nie uczę się w domu bo słucham na lekcjach i mi to w głowie zostaje. Dziewczyno nie widziałaś moich ocen to się nie wypowiadaj xD
Ja wcale kurwa nie klnę. Jestem w chuj kulturalnym człowiekiem ;d
Mam wyjebane bo nie lubię się przejmować problemami. Wolę je olać i myśleć o tym co pozytywne c:
Nie wolę świata wirtualnego. Aktualnie gadam na gg tylko z 2 osobami z neta. ;3 Reszta to sam real.
Jestem zbokiem jak większość ludzi w tym wieku. To jest normalne. Poza tym czy bycie zboczonym nie jest fajne? xD Wszystko wtedy jest śmieszniejsze ^.^
A no i z tym chamstwem.. tak, to prawda. Jestem chamska. Ale pierdole to. To że byłam 'sławna' w jakiejś gównianej gierce nie znaczy że musze być pierdolonym ideałem. Jestem sobą. Nie zmienię się. Każdy ma prawo myśleć o mnie co chce, a ja o nich ;d Wypierdalać z domu bożego :3 Dobranoc

 ♥

1. Tak jak pisałam wyżej o tym uczeniu się. Jeśli ciągle jesteś dostępna na fb, gg , opytaj, i nawet na twiterze, to jak możesz sie uczyć? Możesz powiedzieć że cię wtedy nie ma przed komepem. - Spoko.
Ale jeśli ciągle masz nowy status na gg dostępna jesteś n msp a na fb często piszesz to jak raz czytasz np. Polski a raz statusy kogoś?
2. Klniesz. -Spoko ale jeśli wiesz że piszesz do 8 letniego dziecka to sobie daruj.
3. Czasem lepiej się przejmować i wszystko nadrabiać, naprawiać i mieć łatwe życie a nie unikać je.

Kolejny Komentarz:

 Powiem ci tak:
-Uczę się, każdego roku mam najwyższą średnią w klasie i nie mam jej za nic nie robienie -.-
-Jestem osobą, która stara się nie przeklinać, jest to u mnie rzadkością...
-Na wszystko kochana? Ja na pewno nie, ale bądźmy poważni, internet to nie wszystko :<
-Świat wirtualny jest OK, ale bez przesady, ludzie w wirtualu potrafią ranić bardziej, niż w realu :/
-Czy jestem zbokiem? Nie. Powiem więcej: tacy ludzie są przerażający xD



1. Post nie był do wszystkich ci co wiedzą to niech odpowiedzą, ja cię nie znam, więc nie wiem.  


Acha, i jeszcze jeden krótki komentarz Moniki.

  PS Po co piszesz posta skoro "odeszłaś"? c: 

Tak, odeszłam z msp jak  i z bloga, ale denrwują mnie już osoby z neta więc kontakt też zerwałam post napisałam pod wpływem emocji. 
 Ps. Monika, powiem to jeszcze raz chyba 10. To że kiedyś powiem szczerze w wakację "udawałam kogoś" to nie znaczy że nadal udaję to była szopka przyznam. Ale to trawało max. miesiąc. 
Mówiąc szczerze bardziej się ja zmieniłam niż ty. Mówiłaś że odchodzisz z bloga potem nagle wracasz odchodzisz z msp wracasz. Ja odeszłam i nie warcam.

True.  
  

6 komentarzy:

  1. Ta notka mnie powaliła. Powiem tak: Zawiodłam się na Tobie.
    Może opacznie mnie zrozumiałaś. I istnieją na świecie tacy ludzie, którzy najpierw robią lekcje, a dopiero potem wchodzą na kompa. Status mogę co jakiś czas zmienić, fakt, ale jeśli jestem na gg, nie oznacza, że siedzę na kompie. A Ty, wścibska ciociu, zostaw mnie już w spokoju. Doprawdy zachowujesz się chamsko, mówiąc, że się nie staram. Staram się bardzo. I fakt, nie znasz mnie. Tego się trzymajmy. Czy ja Cię osądzam? Nie. Czy Ty mnie osądzasz? Tak. Gdzie tu logika?

    Bianka.

    OdpowiedzUsuń
  2. I dalej nie pojmuję, dlaczego zaczęłaś mówić o Monice :3

    OdpowiedzUsuń
  3. To przeczytaj fragmneent 3 razy a zrozumiesz

    OdpowiedzUsuń
  4. Kinga ty chyba nie masz za dużo przyjaciół w rl xd Wpieprzasz się ludziom do życia. Każdy ma prawo być kim chce, siedzieć na kompie ile chce a ciebie to nie powinno obchodzić. Mogę sb zmieniać opis na gg co chwile i chuj ci do tego. Uczę się z włączonym kompem i gg. x.x
    Po drugie skąd mam wiedzieć ile lat ma osoba z którą piszę? ;_; Gadam z wieloma ludźmi i nie ogarniam kto jest w jakim wieku. Staram się traktować wszystkich równo.
    A no i zastanawia mnie to czemu zapraszasz na fb moich znajomych z rl, których nie znasz wgl? >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam twoich znaj?
      Dostałam zapro od 3 czy 2 osób i przyjełam >.<
      Ps. Pozdro przyjaciół mam w nadmiarze

      Usuń