piątek, 2 listopada 2012

Siema Eniu ._. xD

Helloł biczys *n* Wczoraj zauważyłam, że Bianka mnie wyręczyła *o*. Za co dziękuję ^^
Mianowicie bardzo mądrze Bianka napisała, że blog umarł. ;_; i publicznie napiszę, że ta osoba, która chciała żeby blog żył, pierwsza odeszła ( koffam cię Mongra ♥)
Mam prośbę do wszystkich autorów bloga: jeśli macie ten zacny czas, to poświęćcie go na napisanie jednego, porąbanego posta. PLISSSSS x-o

Kolejna sprawa: otóż do następnego lv na MySyPy brakuje mi jakieś niecałe osiem tysięcy. Bądź dobrym człowiekiem i podziel się żywnością!!! ;(

Kolejna sprawa: kto ma z Moniką kontakt w realu? Napisz w komentarzu ^^ Chciałabym ją przekonać, żeby jednak powróciła na bloga i chociaż w weekendy pisała posty. Na GG ostatnio jej nie widuję, więc...

Kolejna sprawa XD: a nie, tu już koniec ;_:
Tak, wiem że się cieszycie. Aha i jeszcze coś: Bianka, SweeyAngel dołączam do grupy ^^

A ty klaszczesz na Zmierzchu Wero -.-
A nie, to do mojej koleżanki xD '

Z Bogiem

3 komentarze:

  1. Mogłabyś podać mi swoje gg i bianki? bo oprocz postow tokontaktu nie mamy xd
    Bitch please xD
    Kinga xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, jest za co dziękować. XD
    Nevermind...

    Ej, jak to Moniki nie ma na gg? D: Przecież... przecież jest codziennie, ciągle. XD

    ,,Kolejna sprawa XD: a nie, tu już koniec ;_:'' XD

    Kinga - ona chyyba też nie ma mojego gg ;p Tzn. - podawałam w mojej zajebistej pierwszej notce, ale zapewne nikt nie zapisał ^^
    Bardzo proszę c; 39296343
    Fakt, nie mamy kontaktu. :| Ja się nawet nie orientuję, kto jak ma na imię i ile ma lat. ^^

    Gutbaj apetajt,
    Dziewczyna o dziwnym imieniu XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje GyGy: 44274145

    Ja ostatnio jej nie widywałam, ale wróciła na bloga, więc... ^^

    OdpowiedzUsuń