piątek, 2 listopada 2012

Guess who's back... o;

Paczajcie i płaczcie gdyż weszłam na bloga! *o* Macie przejebane ostrzegam ;x

Przybyłam aby oznajmić iż żyję i mam się zajebiście xD

Aj kraj bikos blogos dedłos :c
Mało osób pisze, posty są smutniejsze i wgl... TRZEBA TO KURWA ZMIENIĆ! NIE MA OPIERDALANIA SIE LUDZIKI!

Widziałam w waszych postach że smutacie bo odeszłam x.x Niech wam będzie- czasami coś napiszę. ;x ALE BĘDĘ PISAĆ MALUTKO :C
Łaj? Bikos lvl na nostale sie sam nie wbije :c Noł noł :c Szkoła atakuje- chuj jej w dupe! A no i więcej czasu poświęcam na ludzi z reala. Nadal jestem nołlajfem ale staram się to zmienić wypierdalając na dwór xd

No cóż.. Powiem wam że od czasu mojego odejścia życie mi się zmieniło. Uzależniłam się od marichuany, zaszłam w ciąże i zaczełam mieć kłopoty z prawem. Ale jakoś z tego wyjde ;x


No dobra żartowałam xD Tak na serio to mam wiecznie zajebisty humor i czuje sie jakbym się czegoś najarała. ŻYCIE JEST PIĘKNE! :3

O czym by tu napisać... chmm... nie mam pomysłu to napisze o halołiiiiiin *-* (wiem, wiem to było kilka dni temu ale PIERDOLE TO XD)

W środe pierwszy raz w życiu obchodziłam halołin o; szoczek. Nakurwiałam ludziom do domów ale wiele z nich myślało że to ksiądz po kolendzie chodzi i nie otwierało ;c Smuteczek ;c
Była bk xD Z koleżankami i kolegami zaczeliśmy się wszyscy owijać papierem toaletowym i gites xD
Zajebisty dzień krótko mówiąc a no i wyjątkowo seksowny księżyc w pełni. Oh ah.

A wy jak świętowaliście? Działo się coś ciekawego? ;d PISZCIE W KOMACH BO INACZEJ WUJEK OSAMA WAS ZAPIERDOLI

Ehh... nie mam pomysłów na posty. Podsuniecie mi w komach o czym pisać? Może macie jakieś pytania na które chcecie znać odpowiedź? Nie gryzę. Nie połykam w całości. Jedynie gwałcę ale ćććććć ;f


ŻEGNAJCIE CZŁOWIEKI SI JU LEJTER!



Pozdrofionka poziomka hohohoho!
Wasz gimbus mongus. xD

4 komentarze:

  1. Och, ach, jak miło, że wróciłaś *-*

    Pisz o... O swoim pięknym życiu, bo fajnie opowiadasz. ^^ XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Yeeeaaaa ^^ Me serce ogarnęła radość gdy się dowiedziałam, że tak zacna osoba jak Ty wróciła na bloga ^^
    A tak po za tym to siema. Mam zaciesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. BLOG NIEPOSMUTNIAŁ ;-; ODKĄD ODSZZEDŁAŚ Z BLOGA NAKURWIALIŚMY GO NOWYMI WYGLĄDAMI I POTSAMI WIĘC` NIE PIERDOL GŁUPOT ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Kinguś poprostu nie lubisz słuchać prawdy ;d
      Wolisz jak ktoś ci napierdala kłamstwem żeby się podlizać bo 'znasz wysokie lvle' jak to często mówisz.
      Blog się stał chujowy. Przywłaszczyłaś go sobie i zjebałaś. Sorcia ;x

      Usuń