piątek, 28 września 2012

Do hejterów :3

Kochani hejterzy ^^
Chciałabym wam powiedzieć, że nie rusza mnie to co piszecie na mój temat ;>
Mam z was bekę c: Czemu? Bo gadacie różne rzeczy nie znając mnie wgl ;d

No sorry- nie znasz człowieka= nie oceniaj ;]

A no i jak słyszycie jakieś plotki to wiedzcie, że mogą one być stosem kłamstw c:

Krótko mówiąc- pierdole to co gadacie *-* Pierdole to że mam wrogów c: Mam też prawdziwych przyjaciół a to jest najważniejsze.
Kocham ich ♥ Są naprawdę zajebiści ♥

Ambrosse ♥
Helinille ♥
Sasza9999 ♥
Nely_Tey ♥
Rose10 ♥
SZAKRA) ♥
Paula.7 ♥
X!Olka!X ♥
Boonie McCullough ♥
Meredith Sulez ♥
Lukasx2 ♥
Gosiakk ♥
&Marta& ♥
Nataliaikinga12 ♥
Daria09221998 ♥
Demi-.- ♥

Kurwa jeszcze wielu pominęłam xD Ale pewnie wiecie że was kocham, prawda? ♥

A no i kurwa powiem wam tak: JEDNAK NIE ODCHODZĘ Z MSP młahahah ;d Nie dam pierdolonym hejterom satysfakcji! ;]
Poza tym tyle tam zajebistych ludzi poznałam ♥ A ile jeszcze mogę poznać c:

Pozdrawiam
Wasza Monika ;]


Ps Jak chcecie to sb kurwa hejtujcie w komach xD Mam na to wyjebane :33 A no i jeśli już macie jechać po kimś to po mnie a nie po moich przyjaciołach. c: I mówcie mi wszystko prosto w twarz ☺ Obgadywanie za plecami jest żałosne ;*


1 komentarz: