niedziela, 30 września 2012

hyszyszyszy. o:

Siemsoon xd
Tutaj YMB i &Marta& :3
To co będzie pisać Monigga bd czcionką żółtą a to co Marta jakąś inną xD

Zacznijmy od tego że my będziemy robić takie modowe Pascal kontra Okrasa XDDD Czyli co tydzień 2 looki na dany temat wymyślony przez was :3 Jeden vip a drugi nie c:

Tematem jaki dostałyśmy była Kultura Grecka. o:
Ja miałam zrobić looka bez vip no i oto on:

Wzorowałam się na starożytności xD i jak to w tamtych czasach było użyłam stonowanych kolorów. c:


Oto lista zakupionych rzeczy c:


sukienka Retro Rocker
buty Skyline High
kolczyki Star Bright
włosy Bun and Bangs
pasek Tummy Tucker

Cały look jest dość tani bo kosztuje tylko 1900sc :3

No a teraz głos oddaje Marcie xD



Siemson ;3 Taaaak teraz to ja Marda czyli Marta czyli &Marta&    XDDD  No więc... ja miałam zrobić look vip...a Grecja kojarzy mi się z winogronami toteż miałam inspiracje XD  Mój look to takie sportowe winogronko XD Mam nadzieję ,że sie spodoba ;3 

Macie jeszcze cene :

I użyte kolory ._.  :


Moniggo  tak więc po tych 2 dniach nareszcie dokończyłam posta XD  A teraz dajta mi spokój ide dalej an tiny ruchać Łukaszaaa XDDD

Wasza Marda xddd

3 komentarze: