poniedziałek, 24 września 2012

JESTĘ BLOGERĘ

Witajcie dzieci *-*

 Z tej strony Slender Man czyli tajemnicza, nieludzka istota bez mordy. Szlajam się po lasach i parkach, porywam dzieci a potem je gwałce hipnotyzuje ( oczywiście potem zabijam ]:D ), a w wolnych chwilach lubię śnić się po nocach potencjalnym ofiarom. W dzieciństwie nawpierdalałem się dużo gumy balonówy więc teraz mogę rozciągać ręce jakby były... no z gumy xd. Nie mam mordy ponieważ się już taki urodziłem ;c. A blady dlatego, że w dzieciństwie nie jadłem marchewki. ;c Ale dość gadania, wstawię wam moje zdjęcie ...





Dobra a teraz tak na serio xDD. Nazywam się Marta ( W grze Helinille ) mam 14 lat i jestem gimbusem xd. Będę prowadzić tego bloga z szeregiem póki co nie znanym mi osób ( Znam 3 żeby nie było ). Pewnie niektórych zastanawia co ja tutaj robię... Mula zaproponowała mi bym też poprowadziła tego bloga ( Monikę - Young_mula_baby - znam w realu, chodzimy razem do szkoły ). No a jeśli coś jeszcze o mnie to hmm... lubię ryć ludziom mózgi, miewam odpały ( inaczej nie wiem czy bym tu była xD ) No i to chyba tyle, bo i tak już dużo napisałam. Wiem, że post jest idiotyczny ale mnie tak z tym Slenderkiem natchnęło, więc... No cóż ^^.
Widzimy się w kolejnym poście :3

Ps. Sorry za bezsensowność tego posta ale i tak wiem, że następne będą głupsze. xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz