czwartek, 27 września 2012

Moje odejście

Siemson ludzie. Pewnie wielu z was ucieszy ta wiadomość. Otóż ODCHODZĘ Z MSP.
Nie usuwam się, nie rozdaje ciuchów itd. ._.
Konto może dam któremuś z najlepszych przyjaciół.
Nie jestem jeszcze w 100% pewna czy odejść. Bądź co bądź ale uzależniona trochę jestem.
Wiele ludzi pyta "dlaczego odchodzisz? Przecież masz 21lvl!". Oto lista powodów:
1. Lagi uniemożliwiające normalną grę
2. Dużo wrogów
3. Fałszywi ludzie -.-
4. Zaniedbanie życia z rl
5. Brak czasu
6. Coraz mniej pomysłów na filmy
 Pewnie zaczniecie gadać żebym została dla przyjaciół. Ale przecież przyjaciele mają mnie na gg ;d
Kto wie może utworze nowe konto i zacznę od nowa wbijać lvl itd.
A no i ten... może czasami będę wchodzić. Zobaczę.
Dbr koncze bo ide spać. Branoc

Ps Jeśli miałabym odchodzić to kiedy skończy mi się vip. Czyli ok. 08.10.12

4 komentarze:

  1. NIGDZIE NIE ODCHODZISZ DZIWGO. NIE PYTAJ CZEMU , BO WIESZ ŻE DLATEGO ŻE JA TAK CHCĘ XD

    OdpowiedzUsuń
  2. :(
    Nie odchodzisz, nie pozwalam ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. ODEJŚĆ TO TY SE MOŻESZ ZE .... yy?
    NIE ODCHODZISZ I TYLE O_o

    OdpowiedzUsuń