niedziela, 30 września 2012

Dziwna sytłejszyn :D

Szema. Sorry że długo nie pisałam ale szkoła itd. Miałam dość dziwną sytuację w piątek:
Mieliśmy zebranie klasowe składające się z 4 osób i mnie ^^.  Przedstawię osoby: (imiona zostały zmienione ze względu na anonimowość XD)
- Michał (chłopak Naty)
- Muaaa
- Nata
- Justyna *.*
 Było to na moim placu na osiedlu.
Siedzimy sb na ławce i Michał mówi że ma jeszcze godzinę 10 minyts. Za chwilę mówi że musi iść kupić coś tacie w Biedrze. Biedra jest jakieś 5 minut na piechtę od nas, a on był na rowerze! Heloooooł!!!! -.- Była jego dziewczyna przecież. WTF?

Sorki że długo nie pisałam, ale szkoła itp. Miałam już jeden sprawdzian i pięć kartkówek w tym z: polaka, matmy i techniki :D. A w czwartek miałam disco i do tej pory jestę podnietę xD. Katar mam kurde -.-

LAJF IN PLASTIK ITS FANTASTIK KOM ON BARBI COŚ TAM ^.^

Z Bogiem!!!

PSPSPSPSPS: Chłopaki syskiego NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ ^.^

                                                                                                                                   Ciocia Wyka xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz