piątek, 28 września 2012

POJEBY I TYLE ._. ♥

Mrrrał dziś urodziny XD Łukasz jest na tyle zajebisztym  HÓJEM ♥  ,że złożył jako pierwszy , życzenia...a bo wczoraj XD  Mula dupa złożyła je 3 razy bo ona jest głupia ♥   A ludzie sa głupi bo dostałąm dziś łącznie własnie... 171 życzeń o.x  I jeszcze dochodzą  biczyyyysz xD   A w każdym razie chce powiedziec ,że kocham dwie dziwki nadleśne o:   Łukasz codziennie wychodzi na ulice w stringach a ja go uroczo podglądam ale on o tym nie wie o: Tylko nie mówcie nic tej pizdzie ♥  XD   .  Mulllllaaa zaś  jest klijenots  Łukasza, ale to mnie oburza bo z usług Łukasza to tylko ja chce korzystać :CCC XD   Drogi strasznie jest :C ♥   Łukasz ,  Monia stringi i przytulanki Ó_Ó . Katarrrrreek mnie złapał xd Monigggaa po chuja mi życzysz  fajnych przyjaciół?  Mam już ♥  Tak m.in mówie o tych dwóch zastringowanych dziwkach ♥   Jak obrażam panienki z ulicy tym postem to ajm sory bi heppi xddd  . Newer majnd XD . Łukasz , Mula ten post kieruje do was...bo...was....kocham suki ♥ :C


Wasza Marda = &Marta&   biczys xd ♥

2 komentarze:

  1. FIUTEK CI W PUPKE HIHI ♥
    Kocham cie xD

    BĘDĘ JESZCZE BARDZIEJ ZAJEBISTA
    100 LAT 100 LAT XD (ŻYCZENIA x4) xD

    OdpowiedzUsuń