wtorek, 25 września 2012

Nie ma to jak zobaczyć żółty śnieg ♥

Siema pojeby :D
Jak to czytasz znaczy że samozniszczenie twojego komputera nastąpi za 5sekund, a uratować cię może tylko obejrzenie smerfów i maki paki! *_*
Więc idź się zabawić i zapraszam na smerfy -.- xD

WIEM ŻE MNIE KOCHASZ BARDZIEJ NIŻ GARGAMELA ♥

Jeżeli masz chociaż trochę rozumu domyśliłeś się. że od nie dawna i ja prowadzę tego bloga,
Jeżeli rozum ci wyparował gdy porwali cię kosmici wiesz że jestem twoją babcią xD

Zostałam ostrzeżona by nie pisać w tej notce żadnych zboczonych tekstów i dlatego powinniście teraz płakać :( Zmarł ktoś wam ważny...
MAKA PAKA !!! ♥♥♥

Hmmm.. Coś o mnie? :d
Jak mam weny piszę pojebane rzeczy więc bądźcie gotowi xD
Jestem Julka ;d Na msp jestem żulem z pod mostu *.* Inaczej Meredith Sulez. Urodziłam się 19.01 . W 2013 skończę 12 lat.
Lubię jak się mnie boicie, a jest czego xD

ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA TYCH FILMIKÓW! XD ♥



http://www.youtube.com/watch?v=eAOqkNNORKg - hahahahhahaha xD Magda (Bonnie Mccullough) to już umie coś znaleźć ♥♥♥ Bójcie się MAJKELA DŻEKSONA XD
http://www.youtube.com/watch?v=62zrPJLE9s4 - smerfy xD Obejrzyj człowieku :D

Życzę udanej żubrówki,
inaczej siku żubra,
Julka

NIE MA TO JAK ZOBACZYĆ ŻÓŁTY ŚNIEG A POTEM NIE WIADOMO CZEMU GO LIZAĆ 

1 komentarz:

  1. Hejka ! Bardzo fajny blog ! Skradziono mi konto na MSP :/ poświęcałam mu wiele czasu a tu ktoś zgadł moje hasło zmienił e-mail i moja robota poszła na marne :/ Skradzione konto to natalia3028 mogłabys mi jakoś pomóc ? Jeśli umiesz mi pomóc napisz mi na e-mail natka3028@wp.pl

    OdpowiedzUsuń