sobota, 1 września 2012

LUDZIE OGARR -.-

Cze tu Mula. -.-
KURWA OGARNIJCIE SIE NOO -.- (Post nie dotyczy wszystkich jbc)
Nie mówcie do mnie "Wasza Wysokość" bo kurwa nią nie jestem -.-  JESTEM NORMALNYM CZŁOWIEKIEM TAK JAK WY. No dobra troche pojebanym ale nie jestem żadną pieprzoną królową -.-




Nie mam nieskończenie wiele kasy -.- Owszem dużo zarabiam. (Aktualnie mam 33 tyś sc a często wydaje) ALE TO NIE ZNACZY ŻE WAM KURWA KUPIE PREZENTY -.- Rozumiem, za coś. Rozumiem przyjaciołom. Ale kurwa osobom których wgl nie znam? Nie kurwa -.- 

To że mam dużo ciuchów nie znaczy że je wam dam -.- Bitch please.

To że mam ponad 900 wejść na jeden z filmów i jakieś 700 na inne nie znaczy że używam hacków. -.- NIGDY ICH NIE UŻYWAŁAM KURWA. Gdybym używała dostałabym bana. Wiem, dostaję często ale to za przeklinanie i zboczone wątki. Nic więcej. -.-

NIE WKURWIAJCIE SIE NA MNIE TYLE ŻE NIE ZAWSZE OD RAZU ODPISZE -.- CZASAMI JESTEM ZAJĘTA ALBO MNIE NIE MA -.-
Nie pajacujcie przede mną żeby się przypasować -.-Wkurwia mnie to jak ktoś próbuje być fajny i na siłe zaczyna zboczoną rozmowe nie będąc zboczony -.- Albo jak ktoś nagle kopiuje teksty. To jest żałosne poprostu. BĄDŹ SOBĄ!

Wkurwia mnie również jak ktoś wiedząc ile mam lat, czym sie interesuje itd. pisze że on też, gdy tak na prawdę wcale tak nie jest -.- Nie kłamcie. Zadaję się z ludźmi w różnym wieku i nikogo nie hejtuje za to że ktoś jest młodszy -.- Bitch Please. 

Nie porównujcie mnie do kogoś -.- Wkurza mi jak ktoś do mnie pisze że "a bo ALAKINGA jest taka fajna a ty nie" czy coś w tym stylu. Sory ale ja nie jestem ALAKINGA tylko jestem Young_mula_baby -.- Sorka że akurat Alę podałam ale zazwyczaj to z nią mnie porównują. Albo z AnanaseQ. 

Dobra kończe posta. -.- Sorka mam dzisiaj huśtawki humoru x_x

Pozdro.

Wasz Mulus x_x

2 komentarze: