środa, 26 września 2012

Siem

Dzień dobry. Powiedziano mi, że przedstawić się powinno ;). Otóż jestę Wiktoria mam 11 lat i chodzę to, jak się domyślacie, V klasy. Jeśli chodzi o moją klasę to jest pojebana, ale to już inna historia :D.

Czasami mi trochę odwala, ale to tylko kiedy zerwę z jakimś chłopakiem  ^^ I właśnie teraz jest taki okres  ^^ . Pewnie się dziwicie, że miałam już chłopaka. No ale, przecież mówiłam, że moja klasa jest pojebana, włącznie ze mną.  xD

Na MySyPy zwę się MovieStarWicia. Mam dziewiąty lv i jestem po trzech VIP-ach. Wieeem mam zacną nazwę, ale nazwałam się tak ponieważ moja koleżanka z rl MovieStarJula poprosiła, żebym się tak nazywała. No i jest ^^ Na koniec moja fotka z MSP:

Kurwa zapomniałam podać moje GyGy. Oto one: 44274145. Chętnie z kimś popiszę. Zapraszam :)

No to tyle.
Wasza Ciocia Wik

PS: Moja pojebana klaso! Kocham Was :*

2 komentarze: