poniedziałek, 8 października 2012

Jednak faktycznie odchodzę.

Tak jak w tytule. Jednak odchodzę.
Dlaczego?
-Brak pomysłów na filmy
- Przyjaciele odchodzą
- Gram w Nostale xD
- Mało czasu (treningi, szkoła, molestujący mnie ludzie na gg ó_ó xD)
- Szkoda mi kasy na vipa, a granie bez vipa jest lipne ._.
- Nudzę sie tam.

Może codziennie bd wchodzić na kilka minut zobaczyć co u znajomych... Czy coś... Wiecie..
Ale z czasem będę wchodzić coraz rzadziej.

Może kiedyś wrócę. Może nie. Zobaczę.

Oczywiście jakby ktoś chciał pogadać to tutaj macie mój nr gg: 2226610. Można porozmawiać ze mną o wszystkim. Lubię pomagać ludziom w problemach xD A no i wygłupiać sie oczywiście też. ^.^

Konto daję w opiekę Saszy9999 i może moich innych kochanych zjebów ♥ (ciuchów nie rozdaje ._.)

Co z msp-po-dropsach?
Bloga chyba będę prowadzić nadal.. Z jedną różnicą. Nie będę już pisać o msp. Jedynie o normalnym życiu, głupawach itd. xD
Posty postaram się czytać codziennie a przynajmniej co drugi dzień.

A no i ten... Życzę powodzenia innym graczom w wbijaniu lvl itp.. c: Mam nadzieję że mnie przegonicie xD

Pewnie i tak niedługo zapomnicie o Young_mula_baby... Ale wiedzcie, że ona o was nie zapomni.



Tymi słowami kończę tego nudnego posta.
Żegnam ♥

Wasza Monika.

2 komentarze:

  1. No i znowu kolejny pojeb odchodzi ;c ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dołek mi się doprawił....lvl hard teraz....
    ide gdzieś ...pozdro Monia♥ ...

    OdpowiedzUsuń