środa, 10 października 2012

Wyjaśnień słów kilka.

Dobra wiem, że i tak nikt tego nie czyta ale czuję się zobowiązana napisać.
No więc jak wiecie bądź nie wiecie - odchodzę.
Tsaa wiem w dupie mi się poprzewracało blablabla już znam te śpiewki na pamięć.
Nie chce mi się w to grać, powiem tyle, że kijowa ta gierka, żeby nie powiedzieć brzydko :D
Po 1. Grałam ostatnio tak na odpierdol. Tylko dlatego, że przyjaciele cisnęli po mnie żebym została, no to zostałam.
Po 2. Szkoda kasy na VIP'a, ostatnio muszę oszczędzać, bo pomysłów na siebie to ja mam od grona, ale funduszy na ich zrealizowanie to raczej mało. No i wymiana uczniowska. Tak, starzy zapłacą za mnie ale jakiś hajs na różne moje zjebane zachcianki też trzeba mieć, no nie ? :D
Po 3. Nuda, nuda, nuda. Wyraz najczęściej przeze mnie ostatnio powtarzany. Na tym śmiesznym MSP nic się nie dzieje. Konkursy coraz bardziej lipne. Pomysłów na filmy brak. W kółko to samo. Błędne koło.

Co z blogiem?
Wezmę przykład z Moniki - będę pisać może czasem jakieś posty. Ale nie o MSP. Tylko o moim nienormalnym realnym życiu ^^

Wiem, że nikt tego nie czytał, ale żegnam ♥
Lewa.

1 komentarz: