wtorek, 30 października 2012

Ostatnio denerwuję mnie zachowanie wysokich lvl wobec mnie. Jest to zaprzyjaźnianie się ze mną bo piszę między innymi na tym blogu. Jedna z 14 lvl została nawet moją najką by być na tym blogu jak robi z kumpelą na msp gwałt. Jest to nie miłe i aroganckie jeśli chcesz się zemną zaprzyjaźnić to wole żebyć powiedział cześć niż się podlizywać na temat moich postów i bloga.
Ach i taka jedna rzecz wobec pisanie do mnie maili że mam dopiero 11 lvl a się przyjaźnie z +19 albo chodziłam z 10sek ;)
To żę się przyjaźnie z wykokimi lvl lub wyższymi odemnie to nie znaczy że "lece na czyiś lvl"
Tak się złożyło że poprostu mam z nimi temat do rozmów tak jak oni wobec mnie nie patrzą na lvl tak jak i ja nie patrze na lvl. Lubię 3 lvl tak jak i +19 i inne zresztą też.
I sprawa o 10sek ;) Po mięsiącu maile na temat 3 dniowego chodzenie z nim nie ustawały np:
"dlaczego zerwaliście" "jak mogłaś mając 10 lvl zerwać z 23" itp.
To prawda że ja zerwałamz nim. Miałam do tego powód ponieważ był paranienormalny.
Jak na razie jesteśmy znajomymi i rzadko do siebie piszemy prawdę mówiąc prawie wcale.

Sprawa odnośnie bloga ponieważ widzę  że wieje pustką proszę o komentarze z literką.

Zmienić wygląd bloga?

a) tak
b) nie

O czym chcecie posty?

c) o wszystkim
d) tylko o msp
e) o naszym życiu realnym.
f) porady.



                                                  NUMERY PISZCIE W KOMIE!

1 komentarz:

  1. 1) Nie ważne to, co na zewnątrz. Ważne to, co w środku. Więc wygląd mam w dupie, byle nie był zbyt oczojebny, nieogarnięty itp.

    2)Piszmy o wszystkim... O tym, o czym chcemy... Na tym blogu nie może być żadnych ograniczeń ani barier.

    Bijaaaaacz!
    Bianka XD

    P.S Heheszki... Ludzie są nieogarnięci i zbyt zamaniaczeni, by zauważyć, że można się z kimś przyjaźnić za osobowość ;3

    OdpowiedzUsuń