piątek, 5 października 2012

Odchodzę. (+18)

Odchodzę. Nie pomagacie. Gram dokładnie rok i mam 6 lvl! Ogar kurwa. No wy pojebane dauny nie pomagacie. Kurwa no japierdole. Macie wyjebane, że kurwa wam łby ujebie (zuość). No kurwa no. Ludzie święci kurde. Będe wchodzić grudzieć-luty. Tak co rok. I będę wam kurwa wypominać. Czemu taka werkuxd jest nie uczciwa i jej pomagacie? A ja gram uczciwie rok i mi nie pomagacie? Nigdy nie pomogliście! Grałam sama w quizy, tak wbiłam lvl'e. A wy kurwa dauny se ze mnie jaja robicie. Japierdole no kurwa, zaraz was w kosmos wyjebie. Taka jestem zła. MACIE POMÓC POJEBY! Teraz z ręką na sercu wam mówie, że jeśli do grudnia nie wbijecie 19.235 f. to was kurwa do kibla wrzuce. NIE BIERZCIE TYCH ZŁYCH SŁÓW NA SERIO, TO TYLKO MOJA ZUOŚĆ. Z POWAGĄ WASZA Lilka990. Shhh <3

5 komentarzy:

  1. Nie wyzywaj ludzi ;-; To nie ich wina. Może za słabą reklame robisz? ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. JA GRAM OD KWIETNIA I MAM 10 LVL PRZEZ BARDZOO DŁUGI CZAS STANEŁAM NA 3 LVL ALE POTEM KUPIŁAM VIP I TAK SZYBKO DOBIŁAM 6. 6 TAK SAMO BARDZOO DŁUUGO TRWAŁ. ALE ZACZEŁAM RB SEKI ZA PREZENTY I WTAKI SPOSÓB W 10 DNI WBIŁAM 4 LVL A TY KURWA NIE WYZYWAJ LUDZI! CHCĄ POMAGAĆ NIECH TO ROBIĄ NIE CHCĄ TO NIE WIĘC SIĘ KURWA USPOKÓJ! -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. Yhym, aham.
    Ale po co tyle brzydkich słów? ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja gram 2 lata i mam 7 lvl -.-
    Więc ja mam chyba gorzej -.-

    Wasza Draculaura x)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie no. Najlepiej usunę posta bo wiedzę że nienawiść rośnie xd. Hehehehehehe <3

    OdpowiedzUsuń