środa, 31 października 2012

Pewna historia.

Dawno, dawno temu pewien człowiek założył tego bloga. Zapraszał na niego swoich przyjaciół. Blog tętnił życiem i ukazywał świat w śmiesznym, optymistycznym widoku. Wszyscy byli szczęśliwi. Dochodziły coraz to nowsze osoby. Coraz więcej osób stawało się blogerami, coraz więcej osób obserwowało. Komentarzy było aż zanadto i każdy wchodził na tego bloga nałogowo.
Potem... wszystko zaczęło się pierdolić.
Najpierw odchodzili z msp.
Potem zaczynali olewać bloga z powodu ważniejszych rzeczy ,,realnych''.
Następnie odeszła pierwsza osoba z bloga....
Na blogu od kilku dni nie ma notek.
Nie ma komentarzy.
Blog nie żyje, a marzenie Moniki o tym, by blog ,,żył'' poszło w diabli i już nigdy nie powróci.

Ja olewałam bloga.
I pozostałe 16 osób olewało bloga.

I mój ulubiony blog, którego niegdyś byłam największą fanką...

Się sypnął.

No fajnie. No siema.

Bianka.


6 komentarzy:

  1. NO TO KURWA NAPIERDALAMY BLOGA BY OZYL XD
    MAMY DUZO FANOW KURWA I NAPIERDLAMY TEGO BLOGA I JUSH:3
    CODZIENNIE ROBIMY POSTY I OZYJE XD
    ACHA I BIANKO MOJA ;* JAKI MASZ NICK NA MSP BO NIE BARDZO JESTÉ OGARNIÉTA XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. animowa124
      Ale, wiesz, ja na msp zbyt często nie wchodzę ;c
      A tak na marginesie: O jprdl, jakie na tym blogu są zajebiste piosenki *-*

      Usuń
    2. Napierdalajmy :D Ale trzeba by przypomnieć o blogu innym człowiekom z tego bloga :(

      Usuń
  2. Dokładnie ;-; Kiedyś to był mój ulubiony blog, ale KIEDYŚ . Teraz posty się zmieniły tylko w jakieś smutasy typu : 'Mam przejebane' , albo .. 'Odchodzę ..'
    Kiedyś to tu można było wejść - codziennie kilka postów, przy których można było się naprawdę pośmiać :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze dodam, że ta osoba, która chciała żeby blog żył, odeszła pierwsza -.-

    OdpowiedzUsuń