niedziela, 21 października 2012

Piosenka :D



Siems,

U mnie w porządku i… A zresztą, kogo to kurwa obchodzi, no nie? ^^
Ostatnio usłyszałam pewną piękną piosenkę, która na zawsze odmieniła me pojebane życie *-*
Pani od muzyki nam ją pokazała XD Paczcie:

Czyż to nie jest szczyt zajebistości? *o* Ta melodia, te instrumenty w tle *-* Ciągle to nucę *-* Najlepszy jest rap ^^ Ty, tylko Ty, tylko Ty, kradniesz sny *-*...
Ale jest jeden problem ._.
Muszę nauczyć się ją śpiewać D:
Chyba ją coś kurwa pogrzało ^^ Nie jestem godna odtwarzania tak pięknego dzieła ._.


2 komentarze:

  1. Hahahahahhaha xD W oczekiwaniu na twój cover xD
    xXxMabyxXx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba śnisz XD Już dobrałam się z koleżanką i będzie tak - ona będzie śpiewać, a ja będę ruszać ustami XD

      Usuń