sobota, 6 października 2012

Odchodze kochani ♥

WITAM...
POST DOTYCZY MOJEGO ODJESCIA OTO ART Z MSP A JAK CHCESZ TO GO ZOBACZ NA  MSP..

 
 
NIE DOCZTASZ.?
 
 
Odchodze, wiem że sie cieszycie.... przepraszam że was skrzywdziłam... a mam na myśli:
Ambrosse, Agula25,kubalku5, Teen_Krejzii , Sisi320, Youg_mula_baby...  a szczególnie Rose10
przepraszam cie za to że wgl sie urodziłam, że cie skrzywdziłam, nie byłam przy tobie..
Naprawde was przeprasza, że wgl mnie poznaliście, jakby nie ja to było by inaczej, byście
sie nie wkurzali, utrudniali se życia w rl i wgl byscie byli szczęsliwi... Jeszcze raz
przepraszam ;c Jak sie przytrafi okazja.... wpadne pod kóła samochodu,
spale sie albo wogóle se otnę czyłę... Chce
żebyście byli szczęśliwi.. Ja wiem że utrudniam wam życie...
Teen_Krejzii - przepraszam że ci nie ufałam
Ambrosse - przepraszam że mnie wogóle poznałaś ;/
Sisi320 - przepraszam cie że cie męczyłam..
Agula25- Ze przezemnie płakałaś...
Young_mula_baby - za to że skomplikowałam troche bloga ;/
I  Rose10 przepraszam cie za wszystko.. naprawde... za wszystko... Więc żegnam.. Ja was będe kochać ;(
 
 
 
I do Rose... Do mojej Eweliny :C
 
 
Moja nadzieja przepadła... nie udało sie..
przepraszam to przezemnie..
Art stworzony w grudniu 2011
było w tedy idealnie ...
 
 
 
 
Żegnam was ♥
 

4 komentarze:

  1. WERA CZOPIE! Za co ty mnie kurwa przepraszasz?! Chyba za to że poznałam kogoś tak zajebistego jak ty ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Łata faq?!
    Za co przepraszać?! To chyba ja powinnam dziękować, za to ze Cie kurwa znam! Jesteś zajebista, ogranicz internet bo głupoty klepiesz i ci wodę z mózgu robi! :c

    OdpowiedzUsuń
  3. A weź się ogar! Przecież Ci mówiłam że co było to było, trzeba żyć dalej!!! A idź... ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz zostać.! :c
    I tak jak komentarze powyżej, nie masz za co przepraszać, to ja Ci dziekuję że Cie poznałem ale chce dalej znać.. ;C
    Teen_Krejzii

    OdpowiedzUsuń