środa, 17 października 2012

HAJ HITLA

Czeźdź Dzifffki i Alfonsy ♥
Dys ys Monigga end dawno nie pisałam xD

O czym by tu walnąć posta... chmm... Okej wiem xD
Zacznijmy od Slenderofazy o:
Jak wiecie jest tak gra "Slender", która jest naprawde chora. Jak ktoś nie grał to wytłumacze o co kaman. Zapierdalasz po lesie z latarką w poszukiwaniu jakiś popierdolonych kartek i im więcej ich masz tym bliżej ciebie jest jakiś kolo który nie ma ryja. (biedak FACEbooka sb nie założy :c) Jak go widzisz to musisz uciekać bo inaczej cie wymaca swoją macką. *o*

No i wiecie, są te kartki. Pewnego dnia ja i Marta (Helinille) wchodzimy do sali od matmy a tam centralnie przyklejona na krześle karteczka w slenderowym stylu o treści "CAN'T RUN" O.O Debile xD
Dzisiaj też siedziałyśmy z dziewczynami w kiblu (slender pojawia sie w kiblach), zgapiałyśmy zadanie i puszczałyśmy piosenke "Gimme 20$ gimme 20$ gimme 20$ no wifing in da club!" xD Jbc jest w tej grze takie coś jak tryb dzienny 20$ czyli krótko mówiąc jest dzień i kiedy slender jest blisko włącza się hip hopowa piosenka o takiej treści xD Polewka ;d

Ogólnie ostatnio są fajne fazy ^.^ Nie tylko slenderowe.
A no i robię się coraz bardziej zboczona o;

I to chyba koniec posta xD
Adios! <5>

PS NA MSP NIE WEJDE ZBYT SZYBKO BO MAM NA NIE WYJEBANE ;d

Jak coś możecie mnie spotkać na NosTale xD (nick Mongra! serwer Avalon)

TRLOLOLOLOLOLOLOLLOLLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLO
LOLOLOLOLOLOLOLO OLOLOLOLOLOLOLLOLLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLO
LOLOLOLOLOLOLOLO OLOLOLOLOLOLOLLOLLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLO
LOLOLOLOLOLOLOLO
HAHAHA TO ZROBIŁ PARANORMAN XDD


5 komentarzy:

  1. Hahah XD
    Pisz częściej, bo Twoje notki są świetne ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli uważasz, że Slender jest pojechany, to zagraj, lub zobacz na Jutjubie: http://www.youtube.com/watch?v=gTkkC0mLT48 - SCP - Containment breach. Polecam - WWzela (jestem na MSP, więc jeśli masz ochotę, zaproś ;3).

    OdpowiedzUsuń
  3. Też gram na Avalon :O
    Mój nick to Lou;>

    Co do Slędęra *-*
    Grałam. Jebłam.
    Od tego czasu nie gram w słuchawkach .____.

    Napisała to taka pojebuska Lou =3 co czasem odpiehrdala sobie u Was na chacie, nie chce mi się logować na bloggera więc jestę Anonimę xdd

    OdpowiedzUsuń