wtorek, 23 października 2012

Opuszczam bloga.

Siema ludki ;d Jak w tytule- opuszczam bloga. Nie chce mi się już go prowadzić.
Nie gram więc po chuj tu jestem? Pisać też nie mam o czym.

Nie usunę się z listy autorów bo za duży sentyment mam do tego xd

No więc żegnajcie ziooomki! Wątpię żebym kiedyś tu wróciła.
Róbcie sb co chcecie, piszcie co chcecie ale nie przesadzajcie z tą nienawiścią i obrażaniem innych ;/ Starajcie się być pozytywni, weseli i zamiast nienawidzić zacznijcie kochać ludzi xDD

Mam nadzieję że ta strona będzie nadal czymś pozytywnym, a nie miejscem hejtu.

Miło było mi was poznać :3 Dzięki za wszystkie zajebiste chwile. ♥

Tymi słowami kończę moje internetowe msp-owe życie. Jak już mówiłam wolę real (chociaż nie jest aż tak perfekcyjny).

Bajsooon ♥


PS Pewnie niedługo o mnie zapomnicie c; Ale ja o was nie ♥

5 komentarzy:

  1. Chuj ci w dupe :c
    Ale ok, niech ci będzie xd
    Pa :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz co D: Z msp mogłaś odchodzić, ale nie stąd ;_; I masz tu zostać, ponieważ to Ty dałaś prawdziwe życie temu blogowi ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że odchodzisz. Powodzenia w realnym życiu. ;)

    OdpowiedzUsuń