środa, 10 października 2012

;-;

Rozwalacie mnie kurwa.

Błagacie mnie żebym została a nie podacie powodu ;-; Albo napiszecie "nie odchodź masz 21 lvl!" -.- Lvl nie jest ważny.
Nie mg też z tego że piszecie "nie odchodź, jesteś zajebista!" ._. Tjaa.. A zazwyczaj piszą to osoby których nie znam. Pozdro.

Nie wyrabiam także gdy widze komentarze typu "*coś tam coś tam jakieś podlizywanie sie* oddasz mi konto?" -.- Fałszywość ludzka nie zna granic.

Powiem krótko. Chuj wam w dupe fałszywe szmaty. -.-' Materialiści jebani. Oceniacie ludzi nie po charakterze a po tym co zdobyli ciężką pracą -.- Najpierw poznaj- potem oceniaj. Nie chcesz poznać? Nie oceniaj wcale.

Na koniec dodam, że nie obchodzi mnie już "moje internetowe życie". Jak chcecie możecie mnie wyzywać i wgl. Mam na to wyjebane. Wolę real. 
Przez msp zaniedbałam normalne życie. Teraz to naprawiam. 

Ah, oczywiście nie oznacza to że sie wyrzekam przyjaciół z neta. Nie, nie, nie! Nadal ich kocham. ♥ Oczywiście tych PRAWDZIWYCH nie sztucznych -.- 

Kończę posta c; Naraa c;

Pan Stonka XD (Monigga)

Ps Spodziewam się hejtów ^.^ 

3 komentarze:

  1. a czy możesz mi napisać jak się uwolniłaś z "internetowego życia"
    bo ja też przez msp zaniedbuje normalne życie, a chcę się od tego uwolnić, chociaż nie jestem na takim levelu co ty.

    OdpowiedzUsuń